San Markos partnerem programu „Absolwent z kompetencjami”

Agencja reklamowa San Markos została partnerem programu, realizowanego przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w projekcie „Absolwent z kompetencjami” w ramach POKL 4.1.1 „Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej”. W ramach tego programu San Markos weźmie udział w szeregu debat z wykładowcami UKSW na temat oczekiwań przedsiębiorców w zakresie kształcenia studentów oraz cyklu szkoleń i seminariów przygotowujących studentów do wejścia na rynek pracy.
Agencja San Markos, od wielu lat wyróżniana w zakresie standardów obsługi klienta przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, została partnerem programu „Absolwent z kompetencjami”. Program ten ma za zadanie zaprezentować kwalifikacje i kompetencje oczekiwane przez pracodawców w odniesieniu do absolwentów wkraczających na rynek pracy. Ma on również pomóc w odniesieniu sukcesu zawodowego w tak konkurencyjnych branżach jak: reklama, marketing czy zarządzanie.

W ramach debat przedsiębiorcy będą dyskutować z wykładowcami na temat kierunku zmian w programie nauczania koniecznych dla uzyskania przez absolwentów „lepszego startu”. W roli pracodawcy na pierwszym spotkaniu wystąpiła Magdalena Czaja, Przewodnicząca Rady Nadzorczej Agencji San Markos. W programie udział wzięli również dyrektorzy, przedstawiciele takich firm jak: „Forte” S.A., Jet Events, Arskom Group S.A., Polpharma oraz Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych. Natomiast uczelnię reprezentowali m.in. profesorowie Wydziału Teologicznego, Ks. prof. dr hab. Jan Przybyłowski oraz Ks. prof. dr hab. Witold Kawecki.

Kolejnym elementem programu było również seminarium ze studentami, które odbyło się 1 grudnia w campusie UKSW. Temat przewodnim spotkania było przedstawienie kluczowych elementów rekrutacji pracownika. Potencjalni pracownicy usłyszeli na co pracodawca zwraca uwagę w czasie rozmowy o pracę? Jakich oczekuje kompetencji i umiejętności? Jakiego pracownika szuka w perspektywie długofalowej oraz czego prezes agencji reklamowej oczekuje od swoich pracowników.

„Celem programu jest wprowadzenie studentów w rolę potencjalnego pracownika. Nie tylko wiedza i doświadczenie, lecz także kreatywność, dążenie do realizacji celu, to cechy, które są bardzo istotne w pracy zawodowej. Będziemy pomagać studentom w lepszym przygotowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej. Będą mogli też spróbować swoich sił w ramach symulacji procesu rekrutacyjnego oraz otrzymać informację zwrotną nt. prezentacji własnej kandydatury. ” – mówi Magdalena Czaja, przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos

W ramach programu agencja San Markos przeprowadzi staże dla najzdolniejszych studentów biorących udział w programie. Praktykanci będą mogli zapoznać się z funkcjonowaniem firmy, która zdobyła wiele nagród w Polskich i światowych konkursach reklamowych. Kampanie San Markos były wyróżniane m.in. takimi nagrodami jak: Srebrny Lew Cannes, Złote i Srebrne EFFIE, Złota Epica, Srebro Golden Drum, 3 x Złoto KTR, Grand Prix Media Trendy, Grand Prix Złote Orły.

*********
Informacje o San Markos

San Markos to niezależna agencja typu full service, obecna na rynku od ponad 14 lat. Zajmuje się tworzeniem konceptów strategicznych i kreatywnych dla firm oraz marek, doborem strategii i kanałów komunikacji, kreacją cross media (ATL/BTL+Digital) oraz koordynacją i produkcją kampanii. San Markos została dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce. Zajęła I miejsce w ogólnopolskim badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i magazyn PRESS. San Markos jest najbardziej nagradzaną agencją 2009/2010: Srebrny Lew Cannes, Złote i Srebrne EFFIE, Złota Epica, Srebro Golden Drum, 3 x Złoto KTR, Grand Prix Media Trendy, Grand Prix Złote Orły.