SARE tworzy dom mediowy mail-media

SARE SA wydzieliło ze swoich struktur specjalizujący się w planowaniu kampanii e-mailingowych dział mail-media i powołało spółkę zależną mail-media sp. z o.o. Jej utworzenie jest elementem długoterminowej strategii rozwoju SARE, która ma na celu poszczególnych dostarczanie kompletnych usług w obszarze e-mail marketingu poprzez wyspecjalizowane spółki zależne.
Mail-media jest pierwszym w Polsce domem mediowym specjalizującym się w kampaniach e-mailingowych. Firma korzysta z dostarczanych przez SARE narzędzi służących do optymalizacji kreacji wiadomości e-mail oraz ponad sześcioletniego doświadczenia firmy związanego z realizacją działań e-mail marketingowych. Kolejnym wyróżnikiem mail-media jest skupienie się na małych i nieeksploatowanych do tej pory bazach adresowych, które łączone są w większe pakiety tematyczne. Takie kampanie uzupełniane są działaniami rozliczanymi za efekt (CPC i CPL) prowadzonymi w wyszukiwarkach i na platformach społecznościowych, a także kampaniami displayowymi. Oferta mail-media skierowana jest zarówno do domów mediowych jak i klientów bezpośrednich.

“Powołanie mail-media było naturalną odpowiedzią na rolę jaką pełni e-mailing w kampaniach reklamowych firm działających na polskim rynku””. &#8211