Serwis marki Bebiko w nowej odsłonie

Marka Bebiko przygotowała odmieniony serwis internetowy BebiKlub.pl. Zmiany zainspirowały same mamy, które będą teraz współtworzyły portal, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl rodzice mogą korzystać od końca sierpnia 2013 roku.
Nowy BebiKlub.pl to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy chcą otrzymywać informacje i wsparcie dopasowane do etapu rozwoju ich dziecka – od ciąży do 3. roku życia. W ankiecie konkursowej mamy wybrały najważniejsze ich zdaniem zmiany, które niesie za sobą ciąża i macierzyństwo. Ich odpowiedzi stały się podstawą do stworzenia nowego serwisu oraz punktem wyjścia do zebrania cennych porad i treści konsultowanych przez specjalistów. W ten sposób powstał pierwszy w Polsce serwis w pełni oparty na doświadczeniach mam i odnoszący się do zmian, jakie przynosi macierzyństwo.

„Potrzeby rodziców zmieniają się w szybkim tempie, dlatego chcemy udostępniać coraz doskonalsze narzędzia, które ułatwią im codzienną opiekę nad dzieckiem, podpowiedzą jak żywić malucha i pozwolą uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania. Nowy BebiKlub.pl łączy w sobie zarówno wiedzę specjalistów, jak i doświadczenie mam. Dzięki temu serwis jest rzetelnym źródłem informacji, a ponadto angażuje konsumentów w ciągłe poszerzanie jego zawartości” – powiedział Jacek Goryszewski, młodszy kierownik ds. nowych mediów, NUTRICIA Polska.

Serwis nieodpłatnie udostępnia ciekawe poradniki dotyczące żywienia oraz rozwoju małych dzieci i artykuły konsultowane przez specjalistów z różnych dziedzin – pediatrę, psychologa, położną, ginekologa i dietetyka. Do dyspozycji rodziców są też wyspecjalizowani w żywieniu małych dzieci doradcy BebiKlub, którzy podpowiedzą m.in. jak rozszerzać dietę malucha, jak radzić sobie z kolką lub jak dopasować jadłospis do wieku dziecka. Serwis dopasowuje się do profilu zalogowanego użytkownika, który otrzymuje informacje odpowiednie do wieku i etapu rozwoju dziecka. Mamy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i publikować porady na różne tematy związane z ciążą i macierzyństwem, mogą też przeglądać i zbierać porady innych użytkowników. W cyklicznych konkursach na stronie do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a niebawem ruszą też regularne czaty ze specjalistami.

Za zaprojektowanie nowego serwisu i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Wsparcie w social media zapewniła agencja VML Polska, za działania PR odpowiada agencja Alert Media Communiations. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.

*********

Marka Bebiko, która stworzyła serwis BebiKlub.pl, oferuje mleka modyfikowane w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych rozwijającego się dziecka – od urodzenia do 3. roku życia. Mleka modyfikowane Bebiko zawierają optymalną kompozycję składników odżywczych: białka, węglowodanów, tłuszczów (w tym nienasyconych kwasów tłuszczowych) oraz witamin i składników mineralnych. Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA, mleka modyfikowane Bebiko wspierają rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu pokarmowego. Dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości oraz żelaza dla rozwoju mózgu, wspomagają także prawidłowy rozwój dziecka.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).