Uwaga internauci serwis dziennikarz.pl wprowadza na rynek produkt, który daje możliwość stałego monitorowania wiadomości wysyłanych przez Was do grup dyskusyjnych (USENET).produkt ten to OpinioNet. Jest on bardzo szybki, w ciągu sekundy przeszuka okolo 200 tysięcy wiadomści. Umożliwia przedsięiorcom zorientowanie się w konsumentach, czego oni oczekują, jaki mają stosunek do firmy i jej produktów. prezes ARR Group, Krzysztof Musiał powiedział: “Monitoring internetu jest o wiele tańszy i często daleko skuteczniejszy niż badania konsumenckie. Bezpośrednim imulsem do stworzenia OpinioNetu były potrzeby firm- klientów serwisu dziennikarz.pl. Internauci w grupach dyskusyjnych wypowiadają się w nieskrępowany sposób zarówno krytykując jak i chwaląc produkt czy firmę. Wiele osób korzysta z grup dyskusyjnych aby zasięgnąć niezależnej opinii o produktach. Informacje te często nie docierają do firm””.”
Other Posts
- Related Articles
- More from Author
No related posts.