Startuje nowa kampania „Onet. Non stop”

Onet – największe medium online w Polsce, rozpoczyna ogólnopolską kampanię pod hasłem „Onet. Non stop”. Działania obejmą swym zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor oraz internet i zakończą się w kwietniu 2014 r.
Nowa kampania przedstawia bogatą ofertę produktów, które codziennie towarzyszą milionom użytkowników odwiedzających serwisy Onetu. Osią przekazu jest ciągła obecność marki Onet w życiu konsumentów. Od poranka, kiedy to mogą szybko na swoim telefonie sprawdzić najświeższe wiadomości, aktualną prognozę pogody, czy informacje sportowe, poprzez wykorzystanie wirtualnego dysku i poczty, a skończywszy na wieczornych seansach filmowych dzięki VoD.pl. Wszystkie te produkty i usługi są dostępne dla każdego bez względu na porę dnia i miejsce co, podkreśla hasło kampanii „Onet. Non stop”.

“Rozpoczynająca się kampania promocyjna ma za zadanie podkreślić szerokość oferty i siłę medium jakim jest Onet. Cieszy nas fakt, że codziennie ponad 7 mln odwiedzających docenia jakość naszych serwisów informacyjnych, jak i tych oferujących rozrywkę”” &#8211