Szkolenie e–marketing

5 grudnia 2006r. w Warszawie odbędzie się kolejne szkolenie z cyklu e-firma pod tytułem e-marketing.
W dzisiejszej rzeczywistości sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Z drugiej strony ciągle rozwijające się nowe technologie narzucają nowe kanały komunikacji. Dlatego tez pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

W trakcie szkolenia poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie. Główną zasadą przyświecającą szkoleniu jest to, aby po jego zakończeniu uczestnicy byli świadomi zasad działania w Internecie i tego co oferuje. Warto posiąść wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych.

Firmy które jako pierwsze opanują dynamiczne środowisko jakim jest Internet uzyskają przewagę, która szybko przełoży się na wzrost zaufania, wizerunek, znajomość marki oraz wyniki finansowe.

Program szkolenia obejmuje nastepujące zagadnienia:

1. Witryna internetowa – podstawa e-marketingu

* Rodzaje serwisów internetowych
* Zasady konstruowania dobrego serwisu internetowego
* Funkcje realizowane przez witrynę
* Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
* Content Management System – co to jest i jak go wybrać?
* Etapy realizacji projektów WWW – kluczowe fazy
* Najlepsze i najgorsze praktyki z rynku
* Case studies

2. Intranet i Extranet w służbie e-marketingu

* Wykorzystanie sieci intranetowej do działań e-marketingowych oraz komunikacji wewnętrznej
* Extranet – platforma komunikacji z partnerami w sieci
* Case studies

3. Reklama internetowa

* Rodzaje i formy reklamy internetowej
* Zasady budowy reklam interaktywnych
* Metody pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie
* Jak przygotować i przeprowadzić kampanię reklamową on-line
* Case studies

4. Badania marketingowe w sieci

* Internet na tle innych mediów i profil użytkowników sieci
* Sposoby pomiaru efektywności projektów internetowych
* Narzędzia i systemy monitoringu działań w sieci
* Analiza i interpretacja wyników badań
* Case studies

5. Internet PR

* Typy projektów Internet PR
* Narzędzia budowania wizerunku w sieci
* Media relations w Internecie
* Sytuacje kryzysowe i jak nimi zarządzać
* Case studies

6. Społeczności internetowe i Web 2.0

* Zjawisko i znaczenie wirtualnych społeczności dla biznesu
* Praktyczne zastosowanie społeczności w biznesie
* Liderzy opinii – znaczenie, identyfikacja, jak ich wykorzystać?
* Idea Web 2.0
* Case studies

7. Współpraca z agencją interaktywną

* Rynek agencji interaktywnych
* Jak napisać Brief dla agencji?
* Jak wybrać odpowiednią agencje?
* Zasada pracy z agencją interaktywną

Zajęcia odbywaja się w godzinach 9-17.

Cena:
======
590 zł – zgłoszenie udziału do dnia 23.11.2006
690 zł – zgłoszenie udziału od 24.11.2006 do 30.11.2006
890 zł – zgłoszenie udziału od dnia 1.12.2006

Więcej na stronie:
===============
http://www.szkoleniait.com/5222/40201.html

_______________________________________________
Trener:
dr Grzegorz Mazurek

– Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku związany z branżą internetową. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiodącej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy. Przed dołączeniem do K2, współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A., zajmując się również e-marketingiem.

Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.

Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.