Na czym polega partnerstwo z Zefr
System oparty na technologii uczenia maszynowego Cognition AI firmy Zefr, zapewnia reklamodawcom niezależną weryfikację powiązań ich treści na TikToku. Rozwiązanie jest zgodne ze standardami Global Alliance of Responsible Media (GARM) w zakresie bezpieczeństwa i przydatności marki. Dostęp do narzędzia odbywa się poprzez TikTok Ads Manager po wybraniu opcji Inventory Filter.
„TikTok zapewnia markom przestrzeń, w której mogą bezpiecznie prezentować swoje produkty i usługi, jednocześnie docierając ze swoją ofertą do różnorodnej społeczności.” – mówi Dave Byrne, Global Head of Brand Safety & Industry Relations w TikTok. „Naszym stałym celem jest tworzenie odpowiedzialnego, sprawiedliwego i otwartego ekosystemu, aby użytkownicy platformy bez przeszkód tworzyli, oglądali i dzielili się treściami, które kochają. Dzięki partnerstwu z Zefr marki zyskają narzędzie do analizowania rzeczywistego wpływu ich kampanii, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa” – dodaje.
Nowe partnerstwa i rozwiązania dla marek
TikTok stale pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pomagają markom wykorzystywać potencjał platformy i jej zasięg w dotarciu do nowych grup odbiorców. W czerwcu 2021 r. udostępnione zostało narzędzie TikTok Brand Lift Study (BLS). BLS pozwala reklamodawcom lepiej mierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. W efekcie reklamodawcy mogą prowadzić skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.
Dowodem na działania TikToka na rzecz zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników oraz marek jest uzyskany certyfikat TAG Brand Safety Certified Seal od Trustworthy Accountability Group na poziomie globalnym. Jest on świadectwem zaangażowania platformy w budowę transparentnej i godnej zaufania przestrzeni dla swojej społeczności i reklamodawców.
O TikTok
TikTok jest czołową platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio.