TikTok rusza z programem „TikTok Academy”

TikTok rusza z programem „TikTok Academy”

TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce, platforma zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, aby przekazać wiedzę i kluczowe wskazówki na temat TikToka. Pomogą one w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Program jest odpowiedzią na szybki rozwój TikToka i spore zainteresowanie platformą wśród marek i osób związanych z marketingiem.

„Bardzo cieszymy się, że globalny program „TikTok Academy” ruszył w Europie Centralnej.  Pokazuje to ogromny potencjał rozwoju TikToka w regionie nie tylko wśród użytkowników, ale również marek. Program „TikTok Academy” jest tworzony z myślą o partnerach agencyjnych. To nie tylko warsztaty – to szyte na miarę podejście, które ma pomóc marketingowcom stać się ekspertem TikToka” – powiedziała Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Globalny program edukacyjny „TikTok Academy” ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy, aby pomóc w rozwoju pracowników agencji jako wytrawnych marketerów związanych z TikTokiem. Podczas spotkań, będą mieli oni okazję dowiedzieć się nie tylko o tym, w jaki sposób przygotować kampanię na TikToku, ale  również lepiej poznać samą platformę, jej DNA i społeczność. Zespół TikToka podzieli się wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów i narzędzi, case studies i przeglądu reklam aukcyjnych.

Pierwsze szkolenia TikTok ma już za sobą. Zostały one zorganizowane dla Httpool. „Po pierwszej rundzie spotkań z Httpool, będziemy zapraszać kolejnych partnerów do udziału w naszym wyjątkowym programie, aby razem z nami mogli rozwijać swoje kompetencje w zakresie promowania marki na TikToku” – dodaje Sylwia Chada.

„Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w rozwoju TikToka, który szybko staje się jedną z najpopularniejszych platform” – komentuje Aljoša Jenko, Httpool CEO. „Httpool jest pierwszym partnerem, który bierze udział w TikTok Academy. Dzięki temu, nasze zespoły ekspertów z Europy Środkowej otrzymują ekskluzywne porady, dostęp do szkoleń i możliwość wspierania reklamodawców w ich działaniach związanych z promowaniem marki na TikToku, co przekłada się na wyniki biznesowe” – dodaje.

Spotkania z Httpool obejmowały dwa dni szkoleń. W programie wzięli udział pracownicy Httpool z Regionu Europy Centralnej i kilka innych krajów. Było to pierwsze szkolenie na żywo, natomiast wirtualna platforma edukacyjna „TikTok Academy” wystartuje globalnie latem tego roku. Agencje, które ukończą program otrzymają certyfikat „TikTok Academy”.


O TikTok

TikTok jest czołową platformą dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie i wzbogacanie życia ludzi poprzez oferowanie im miejsca do twórczej ekspresji i wymiany doświadczeń, które są prawdziwe, radosne i pozytywne. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu, www.tiktok.com/pl