V Forum Marketingu Internetowego - ostatnie miejsca!

Już 2 sierpnia br w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Forum Marketingu Internetowego, podczas którego zaprezentowane zostaną najskuteczniejsze narzędzia i nowe możliwości marketingu internetowego, które pomagają marketerom zbudować skuteczną strategię online i zmaksymalizować konwersję. Dla czytelników wortalu e-marketing.pl 5% rabatu.
V Forum Marketingu Internetowego
“Online Marketing Innovations & Consumer Trends 2011”
2 sierpnia 2011 roku, Warszawa

„Szybkość kanałów komunikacji w Internecie sprawia, że konsumenci bombardowani są tysiącami reklam dziennie. Zatem by skutecznie docierać do Klienta marketerzy muszą stosować coraz bardziej innowacyjne narzędzia i coraz bardziej skomplikowane strategie marketingowe.”

Podczas Forum:
===============
• Dowiesz się jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię online
• Nauczysz się jak efektywnie wzbudzić pożądanie do marki
• Dowiesz się jak skutecznie budować bazy danych e-mail
• Poznasz nowe możliwości targetowania kampanii video online
• Nauczysz się jak zarządzać relacjami z Klientem i jak wzbudzić zaufanie do marki
• Zdobędziesz wiedzę na temat nowych trendów w marketingu wirusowym
• Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu mobilnego w kampaniach internetowych
• Poznasz nowe narzędzia i możliwości marketingu internetowego

Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.

9:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa.

10:00 Wstęp i prowadzenie obrad.
Jarosław Żeliński (niezależny konsultant biznesowy, IT-Consulting)

10:10 Wykład: Wszyscy jesteśmy inni…
– Typowe grupy celowe w komunikacji marketingowej, a rzeczywistość.
– Czy można podzielić użytkowników internetu na segmenty i co z tego dla nas wynika jako marketerów?
– Kto klika i czy to właściwa miara efektywności?
– Jakie są trendy w definiowaniu celów przed internetem?
Adam Wysocki (Dyrektor Zarządzający, Agencja Interaktywna NEXT z grupy SMVG)

10:40 Wykład: 7 zasad tworzenia zintegrowanych strategii marketingu internetowego.
– Jak stworzyć spójną strategię komunikacji w mediach cyfrowych?
– Czy warto zachęcić konsumentów do dzielenia sie informacjami o marce?
– Jak zaangażować ich z relacje z marka?
– Jak dostarczać im wartości które są przez nich pożądane?
– Czy działać na własną rękę czy szukać partnerów?
– Jak mierzyć efekty prowadzonych działań?
Anna Sakowicz (Partner, Invention, Dom Mediowy Mindshare Polska)

12:10 Przerwa na lunch.

12:40 Wykład: Co ma technologia do strategii i kreacji? Innowacyjne narzędzia budowania marki w Internecie.
– Kiedy innowacyjna technologia przestaje być gadżetem marketingowym, a faktycznie realizuje cele kampanii reklamowej on-line?
– Czy wykorzystanie innowacyjnej technologii równa się zdobycie pałeczki lidera na rynku?
– Jak brandy powinny inwestować w nowe technologie i nie zapominać o konsumencie?
Magdalena Surowiec (CEO, Adv.pl)
Beata Turlejska-Zduńczyk (Sales & Service Director, Adv.pl)

13:10 Wykład: Budowanie strategii wymagających brandów w Internecie.
– Jakie brandy uważamy za trudne w komunikacji online i dlaczego?
– Główne kanały komunikacji online dla brandów alkoholowych.
– Case studies.
Paweł Jędrak (Staretegy Director, Adv.pl)

13:30 Wykład: Viral Marketing. Nowe oblicze wirusa.
– Krótka historia viral marketingu.
– Życie wirusa bez social media i w obliczu social media.
– Jak Kaszpirowski zahipnotyzował 2,5 mln ludzi – case study z Sercem i Rozumem w roli głównej.
Mariusz Pełechaty (Social Media Manager, Adv.pl)

14:00 Wykład: Relation Marketing Strategy. Jak zjednać sobie Klientów na zawsze?
– Za co kochają nas klienci?
– Komunikat jako nagroda.
– Sieciowy korpus dyplomatyczny.
Zbigniew Skarul (Prezes, Agencja Marketingu Relacyjnego Oskar Wegner)

14:30 Przerwa na kawę.

14:50 Wykład: Skuteczne wykorzystanie własnych i zewnętrznych baz adresowych w komunikacji e-mail marketingowej
– Kiedy budować własną bazę, a kiedy korzystać z baz zewnętrznych?
– Jakie techniki wykorzystywać w rozbudowie i zarządzaniu własną listą mailingową?
– Co i kiedy wysyłać?
– Jakie najnowsze narzędzia mają do dyspozycji marketerzy?
Krzysztof Dębowski (Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu SARE SA)

15:20 Wykład: Reklama Mobilna. Jak znaleźć się tam, gdzie są Klienci?
– Jak marki mogą zwiększyć sprzedaż poprzez budowanie własnych aplikacji aplikacje.
– Jak sięgnąć po geolokalizacje, by trafić na zyski.
– Trendy na polskim rynku i odpowiedz na pytanie czy każdy ma juz smartfona.
Borys Wróbel (CEO, Redmobile)

15:50 Wykład: Ocean możliwości w reklamie video online.
– Wideo w Internecie kiedyś i teraz.
– Targetowanie przekazów.
– Co możemy zmierzyć?
Marcin Olszewski (Head of V2Media, ARBOinteractive)

16:20 Zakończenie programu Forum. Wręczenie certyfikatów.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
==========================

Termin: 2 sierpnia 2011 r. (wtorek)

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału 1 osoby wynosi: 590 zł (- 5% rabatu) + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

Więcej informacji:
==============
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/index.php

Kontakt: Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres mailto:pr@konferencja.com.pl lub telefonicznie 22 870-69-78

____________________________________________________________________
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.