Warsztaty Menedżerskie "eBiznes - czas po euforii"" "

Studenckie Koło Naukowe eBiznesu przy SGH zaprasza na Warsztaty Menedżerskie “eBiznes – czas po euforii”” (21-22 maja 2003). W czterech panelach poświęconych Telekomunikacji XXIw., eMarce, eBezpieczeństwu i eGovernment, nad głównymi zagadnieniami rozwoju rynku ICT debatować będą czołowi akademicy, przedstawiciele świata biznesu i administracji centralnej. Tematyka panelu eMarka to szerokie spojrzenie na strategie kreowania i zarządzania markami w Internecie, ze szczególnym naciskiem na marketing usług finansowych. Uczestniczący przedstawiciele K2 Internet oraz mBank przedstawią m.in. koncepcje efektywnego wprowadzania elektronicznych usług i tworzenia społeczności e-klientów oraz swoje ostatnie dokonania.

Części panelowej Warsztatów towarzyszyć będą analizy przypadków, podczas których studenci będą walczyć o atrakcyjne praktyki, ufundowane przez Motorola Polska, Prokom Software, mBank, K2 Internet i Signet. Więcej informacji i zapisy (do 15 maja): www.ebiznes.edu.pl.