Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek email marketingu. Tym razem zbadają jak użytkownicy poczty email postrzegają newslettery, które otrzymują.
Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat email marketingu – “Email marketing widziany oczami internautów””. Tym razem postanowili zmierzyć się z opiniami użytkowników poczty email na temat działań email marketingowych.
Aby wziąć udział w badaniu wystarczy poświęcić 45 sekund i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i opublikowanie w formie raportu. Wnioski z badania pomogą marketerom lepiej poznać oczekiwania i nastawienie internautów do email marketingu, co może przełożyć się na skuteczność prowadzonych kampanii.
Każdy kto wypełni ankietę i poda swój adres email weźmie udział w losowaniu unikatowych niespodzianek sygnowanych logo GetResponse. Nagrody będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.
Badanie potrwa do 8 lutego.
Aby wypełnić ankietę wystarczy wejść na stronę http://app.getresponse.com/survey.html?survey_id=14055
Patronami medialnymi badania są: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, IAB, Brief, Marketingowiec.pl oraz Dziennik Internautów.
******
O GetResponse
Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 14-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 250,000 klientów z blisko 200 krajów. GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.
“