Wizerunek marek Zdrovitu w internecie odświeży Autentika

Pięć marek produktowych i dwa serwisy korporacyjne Zdrovitu zyskają nowy wygląd dzięki współpracy spółki z agencją interaktywną Autentika. Pierwsze realizacje ujrzały już światło dzienne. Kolejne kreacje online, oparte na strategii komunikacji zewnętrznej spółki i poszczególnych strategiach produktowych, są na etapie zaawansowanych prac.
Od kilku dni w internecie dostępny jest serwis Skrzypovity –www.skrzypovita.com.pl. Twarzą kampanii promocyjnej w TV – tego jednego z najbardziej znanych suplementów diety – była Anna Korcz.

Spośród innych produktów na uwagę zasługuje również reklamowany obecnie w mediach Granatapfel (www.granatapfel.pl) – seria pielęgnacyjnych kosmetyków dla kobiet. Do końca roku powstaną kolejne serwisy poświęcone m.in. największej gamie produktów magnezowych w Polsce.

Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o. to jeden z liderów na rynku suplementów diety w Polsce i w Europie. Ambicją koncernu jest stałe umacnianie wizerunku Zdrovitu jako marki najwyższej jakości, czego dowodem jest m.in. przyznanie godła „Teraz Polska” dla serii jej produktów.