Goldbach Audience poszerza swoją ofertę o serwis Wykop.pl. Obowiązująca od lutego 2015 umowa obejmuje wyłącznościową sprzedaż powierzchni reklamowej jednej z najbardziej opiniotwórczych stron w polskim Internecie.
Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience. Sieć reklamowa podpisała umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych. Tym samym Wykop.pl wraca do portfolio Goldbacha po prawie dwuletniej przerwie. W tym czasie sprzedażą powierzchni komercyjnych na stronie zajmowało się Biuro Reklamy Allegro.
Wykop.pl to największy w polskim Internecie, i ciągle rozwijający się, serwis newsowo-społeczniościowy. Według Adama Siedleckiego, dyrektora sprzedaży Goldbach Audience, tym co wyróżnia Wykop spośród innych stron jest aktywna i zaangażowana społeczność, stale wyszukująca, publikująca i komentująca najnowsze treści i newsy. – “Dziennie „