Zostań mistrzem ekonomicznej jazdy z Shell

Ponad połowa polskich kierowców deklaruje, że świadomie podejmuje działania na rzecz ograniczenia kosztów paliwa. Niemal co drugi stara się w tym celu ograniczyć korzystanie z samochodu – wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Shell Polska. By wesprzeć kierowców, w listopadzie Shell uruchamia program „Cel – Milion”.
To kampania edukacyjna Shell FuelSave, która ma pomóc milionowi kierowców na całym świecie poznać tajniki oszczędzania paliwa.

Edukacja poprzez zabawę
—————————————

W trakcie kampanii, każdy kierowca będzie mógł dowiedzieć się jak uzyskać realne oszczędności dzięki wiedzy zdobytej w wirtualnej rzeczywistości. Od 14 listopada na swojej stronie internetowej Shell zaprezentuje serię interaktywnych, mini-gier pomagających kierowcom zdobyć umiejętności, których potrzebują by móc jeździć ekonomicznie i ograniczyć koszty tankowania.

Mini-gry to zabawny i szybki sposób by podzielić się z kierowcami podstawowymi informacjami z zakresu ekonomicznej jazdy. Pierwsza z nich – Wyzwanie Shell FuelSave będzie dostępna na stronie www.shell.pl/celmilion. Gra stanowić będzie atrakcję zarówno dla wszystkich, którzy chcą zmierzyć się nie tylko z wirtualnym wyzwaniem, ale również z rzeczywistymi przeciwnikami by stać się „najlepszym spośród miliona”. Zwycięscy kierowcy będą mogli cieszyć się zarówno ze zdobytej wiedzy jak i ufundowanych przez Shell nagród – iPada, iPhona, iPoda Nano i 30 iPodów Shuffle. Pięć kolejnych gier ukaże się w najbliższych miesiącach. Osiągniętymi wynikami możemy podzielić się z przyjaciółmi i z całym światem poprzez media społecznościowe.

Cel – Milion stanowi kolejny krok w nieustających wysiłkach Shell mających na celu zapewnienie zaawansowanych i bardziej efektywnych produktów, takich jak Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel. Poprzez nową kampanię Shell pragnie promować mądrzejsze wykorzystanie energii wśród kierowców na całym świecie. Wcześniejsze inicjatywy edukacyjne, w temacie oszczędności paliwa, obejmowały nagradzanie najbardziej ekonomicznych kierowców, biorących udział w konkursie „World’s Smartest FuelSavers” w 2010 roku oraz ustanowienie rekordu Guinnessa na największą na świecie lekcję oszczędności paliwa podczas Światowego Dnia Shell FuelSave, w październiku 2011 roku.

„Programy takie jak Cel – Milion są niezwykle ważne dla wykazania, że korzystając z tych paliw oraz dokonując kilku prostych zmian w nawykach jazdy, już dziś każdy może oszczędzać.” – mówi Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska .

http://www.shell.pl/home/content/pol/products_services/on_the_road/fuels/fuelsave_tpkg/target_one_million/