E-commerce: czego oczekują klienci? 5 trendów na 2015 r.

Kończący się rok obfitował w nowości. Dużą popularnością cieszyły się technologie lokalizacyjne, również te nawigujące klientów po placówkach stacjonarnych. Nawet handel mobilny przestał być egzotyką i stał się elementem codzienności. Klienci chcą jednak ciągle więcej, szybciej, lepiej i taniej. Jak zaspokoić ich wymagania w 2015 roku?
Oto 5 sposobów na spełnienie ich oczekiwań i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym w nadchodzącym roku:

1. Mobile to dopiero początek

Dostosowanie e-sklepu do wymagań użytkownika mobilnego, poprzez stworzenie strony mobilnej lub całkowitą przebudowę obecnej w myśl filozofii RWD, to już standard. Wyzwaniem nadal pozostaje dotarcie do niego z jednym spójnym przekazem reklamowym niezależnie od tego, z jakiego urządzenia aktualnie korzysta. – “Klienci, robiąc zakupy w sieci, nie używają już wyłącznie komputerów. Duża część z nich wykorzystuje do tego celu również telefony i tablety”” &#8211