Desperados rusza z najgłośniejszą akcją sezonu

Najbardziej niepokorna marka piwna, która połączyła smak piwa z ostrością tequili rusza z najgłośniejszą akcją w sieci. Pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” każdy może zgłosić swój imprezowy manifest na profilu Desperadosa na Facebooku. Codziennie z 50 najlepszych okrzyków powstaną odjechane, spersonalizowane filmy.
Sezon domówek w pełni! Każdy nieposkromniony imprezowicz najchętniej co noc uwalniałby swoją prawdziwą naturę, ale w myśl dobrosąsiedzkich obyczajów musi się hamować. Po stronie imprezowiczów staje więc Desperados. Marka znana z dzikości i niepokornych działań rozpoczęła na Facebooku akcję „Żądamy zniesienia ciszy nocnej”, która pozwala wykrzyczeć swój imprezowy manifest bez narażania się sąsiadom!

Od dziś na profilu marki (www.facebook.com/Desperados) każdy może zgłosić swój imprezowy okrzyk, a nieobliczalni improwizatorzy i stand-uperzy codziennie wybiorą 50 najlepszych haseł i przerobią je na krótkie filmy, czyli krzyczące statusy. Michał Sufin, Piotr Sikora, Bartek Młynarski, Karol Kopiec i Antonii Syrek-Dąbrowski w imieniu tysięcy imprezowiczów z całej Polski nagrywać będą najdziksze i najbardziej wyrafinowane imprezowe odezwy! Jeszcze tego samego dnia po godz. 22.00 filmiki będzie można oglądać w sieci. Cała akcja potrwa do 28 lutego.

Akcję wspierać będą działania outdoor w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.

Za kreację i działania w Internecie odpowiada agencja K2, za BTL – agencja CREAM, za PR – agencja ROOTS PR. Zakup mediów – MediaVest.

********
Desperados – swój wyjątkowy, zaskakujący smak Desperados zawdzięcza aromatowi tequili, która nadaje mu dzikości i charakterystyczny, orzeźwiający aromat. Desperados jest sprzedawany w butelkach o pojemności 0,4l, trójpaku 3 x 0,4l, butelce 0,58l oraz puszce 0,5l. Obecnie Desperados dostępny jest w 35 krajach na świecie.

Grupa Żywiec S.A. to największy pracodawca w branży piwnej, zatrudniający prawie 5000 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma jest spółką zależną w Grupie Heineken, największego producenta piwa w Europie i rocznie sprzedaje 11,5 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju, Spółka oferuje prawie 30 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness i Kilkenny) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.