Doradztwo Mediowe z Grupy Radiowej Agory, którego zespół tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, istotnie zwiększyło swoje przychody z reklam internetowych – po trzech kwartałach 2021 r. ich dynamika wzrostu wyniosła niemal 160%! To zasługa intensywnego rozwoju oferty online Doradztwa Mediowego, od 2020 r. mocno skoncentrowanej na podcastach i niestandardowej promocji w świecie cyfrowym.
Zespół Doradztwa Mediowego od wielu lat dostarcza swoim klientom kompaktowe rozwiązania reklamowe, oparte na synergii mediów. Jednym z kluczowych elementów oferty w 2020 r. stał się internet, który dziś stanowi integralną część każdej realizacji reklamowej.
– Nasza oferta online w ostatnim czasie przeszła bardzo dynamiczną ewolucję – od standardowych form reklamowych display i wideo na serwisach własnych przeszliśmy do technologicznie zaawansowanych form zakupu powierzchni reklamowej. Od lutego 2021 r. planujemy i optymalizujemy kampanie na platformie Display&Video 360, umożliwiając klientom dotarcie do zdefiniowanej grupy odbiorców polskich i zagranicznych witryn internetowych, a także korzystanie z rozwiązań premium zapewniających wysokie wskaźniki kampanii – wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego. – Oprócz tego nasz zespół podąża za nowościami w obszarze cyfrowego dźwięku i jego wykorzystania w komunikacji reklamowej..
Od 2020 r. Doradztwo Mediowe, zgodnie z przyjętą strategią, dywersyfikuje swoją działalność cyfrową, śmiało stawiając na nowe formy obecności promocyjnej online. Poza rozwojem oferty reklamowej realizującej cele zasięgowe i efektywnościowe, bardzo mocno rozwija produkty niestandardowe, spełniające cele wizerunkowe.
Obecnie jego kilkudziesięcioosobowy zespół specjalizuje się zwłaszcza w realizacji podcastów w różnych formach, np.: wywiadu, felietonu, słuchowiska czy krótszych i dłuższych cykli, publikowanych na platformie TOK FM oraz dystrybuowanych na największych platformach streamingowych.
Od początku września do końca września br. specjaliści Doradztwa Mediowego zaplanowali i zrealizowali ponad 80 komercyjnych cykli podcastowych dla klientów z całej Polski, z różnych branż, np. turystyki, zdrowia, handlu czy pracy. Podcasty takie, jak np. „Życie z nałogiem”, „Powrót do pracy”, „Kocham góry”, „Sezon na zdrowie” i „Bezpieczny dom” cieszą się coraz większym zainteresowaniem użytkowników sieci.
Profesjonalne studia nagrań oraz zespół doświadczonych dziennikarzy radiowych zapewniają wysoką jakość wszystkich realizacji Doradztwa Mediowego. A oprócz tego, w ramach działań niestandardowych, eksperci z tego zespołu oferują klientom także przygotowanie innych dedykowanych materiałów, choćby zwiastunów wideo do cykli podcastowych czy atrakcyjnych stron kampanii reklamowych (landing pages). Tego rodzaju działania zapewniają markom m.in. dodatkową okazję do dialogu z potencjalnymi odbiorcami.
– Dzięki szerokiej i innowacyjnej ofercie cyfrowej, a także skutecznym realizacjom w pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przychody Doradztwa Mediowego z reklam internetowych wzrosły aż o 159% – to najlepsze świadectwo skuteczności naszych działań. Doradztwo Mediowe to już nie tylko specjaliści od radia, ale też od szeroko pojmowanego cyfrowego audio oraz wyjątkowych kampanii internetowych, które zamierzamy mocno rozwijać także w nadchodzącym 2022 r. – dodaje Adam Kościelski.
Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).