Dynamiczny wzrost sprzedaży systemu ITCube CRM

ICsolutions, dostawca internetowych rozwiązań biznesowych, oraz producent kompleksowego systemu do zarządzania relacjami z klientami ITCube CRM, zaliczył rok 2005 do bardzo udanych. Ponad dwukrotnie wzrosła ilość sprzedanych systemów.Już przeszło 100 przedsiębiorstw zdecydowało się na wdrożenie autorskiego rozwiązania CRM, który usprawnia zarządzanie kontaktami z klientami, zwiększa ich lojalność, usprawnia planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych oraz marketingowych.

Rok 2005 to także znaczny rozwój funkcjonalności systemu ITCube CRM. Oprócz wielu drobnych zmian oraz ulepszenia ergonomii rozpoczęto współpracę z firmą WaPro, czego efektem jest pełna intergacja z aplikacją WFMAG. Udostępniony został także moduł ITCube CTI pozwalający na łączenie systemu ITCube CRM ze środowiskiem teleinformatycznym opartym o produkty znanych i popularnych marek np. PANASONIC, SIEMENS, ALCATEL etc.

ITCube CRM stanowi stosunkowo łatwe w użyciu, wszechstronne i niedrogie rozwiązanie do zarządzania procesami zachodzącymi wewnątrz i zewnątrz firmy. Jest kierowane do małych i średnich przedsiębiorstw wszystkich sektorów gospodarki. System usprawnia realizację wszystkich procesów biznesowych związanych z ewidencjonowaniem danych dotyczących kontrahentów oraz historii kontaktów z nimi, prowadzeniem centralnej bazy danych dokumentów a także kartoteki produktów i wykonanych transakcji.

Wśród firm, które zdecydowały się na wdrożenie ITCube są między innymi : UGINE & ALZ Polska, WOLFGANG Polska, GRASS CAVAGNA GROUP Polska, STEINLEN SERVICE Polska, DAF Wanicki, POLCHINA TRADE & BUSINESS CO. LTD, ROMWIT Polska, VINCENT SYSTEMY PAKOWANIA, GRAWKOM, SOVRANA Polska, GIFT SERWIS, TIM KOMINKI, PETROL HAWEN. Plany ICsolutions na rok 2006, to przede wszystkim wdrażanie nowych funkcjonalności do systemu CRM, pogłębianie wpółpracy z dostawcami systemów sprzedażowych, oraz dalsza praca nad budowaniem reputacji systemu ITCube, jako wiodącego systemu CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.