Facebook vs Google+, czyli Quo Vadis Social Media 2012?

Jaką część społecznościowego tortu w 2012 roku zagarnie Google+, czy szewc z niewielkiej miejscowości będzie musiał założyć fanpage do komunikacji ze swoimi klientami, czy można jeszcze liczyć na reaktywację NK i gdzie w tym wszystkim będą urządzenia mobilne?
Eksperci biznesu internetowego, a wśród nich m.in. Jacek Jankowski, Maciej „Moon” Maciejowski, Marcin Jaśkiewicz i Jan Zając, ponownie zasiedli przy szklanej kuli i podzielili się swoimi przewidywaniami.

Quo Vadis Social Media 2012 jest drugą odsłoną projektu zrealizowanego przez Get More Social, agencję marketingu społecznościowego. W ramach akcji przepytano ponad 20 ekspertów, którzy na co dzień zajmują się mediami społecznościowymi, m.in. właścicieli agencji SM, doradców, szkoleniowców, przedstawicieli mediów.

Facebook in plus
==============

Jedni przywiązali się już do dziecka Marka Zuckerberga, inni bacznie obserwują dojrzewanie Google+, a jeszcze inni liczą na regenerację i wzrost aktywności NK, o której niektórzy mówią, że jest już w fazie senioralnej.

– “Rok 2012 i pewnie jeszcze niejeden po nim to nadal dominacja Facebooka. Facebook ucieka do przodu, choć lekki oddech G+ na plecach dobrze mu zrobił. Podkreślam &#8211