„Leksykon pozycjonowania”, czyli przewodnik po tajnikach promocji w wyszukiwarkach internetowych

„Leksykon pozycjonowania” autorstwa Wojciecha Szymańskiego to publikacja pełna teoretycznej i praktycznej wiedzy, tak ważnej dla skutecznej promocji serwisu w wyszukiwarkach internetowych. Publikacja została wydana dzięki wsparciu firmy Ideo Sp. z o.o. oraz przy współpracy z Wydawnictwem Newsline.
Publikacja liczy około 100 stron, na których przedstawiono najważniejsze definicje związane z tematyką pozycjonowania. Ujęte w leksykonie terminy zostały szeroko opisane, poparte konkretnymi przykładami i opatrzone grafiką pozwalającą czytelnikowi lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Leksykon jest efektem połączenia wiedzy i bogatego doświadczenia autora w dziedzinie marketingu internetowego. Znalazły się w nim liczne wskazówki przydatne tak dla osób początkujących, jak i dla tych, którzy mają za sobą pewne przygody w zakresie promowania serwisów w wyszukiwarkach.

„Warto zauważyć, że leksykon nie jest kolejną obszerną publikacją, w standardowy sposób przedstawiającą, czym jest pozycjonowanie. Opracowanie jest rodzajem przewodnika, w którym w sposób skondensowany i przejrzysty wyjaśniam to, co najważniejsze. Wszelkie działania niezbędne przy promocji w wyszukiwarkach internetowych zostały uporządkowane alfabetycznie i opisane w zrozumiały dla każdego sposób.” – wyjaśnia Wojciech Szymański, Ideo Sp. z o.o.

Aż cztery instytucje objęły publikację patronatem merytorycznym: Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera oraz Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Książka zyskała pozytywne opinie wśród ekspertów dziedziny marketingu internetowego, jako pozycja warta uwagi. Za niewątpliwe zalety uznano przede wszystkim precyzyjny wybór wartościowych zagadnień i przejrzysty sposób ich przekazu. Cennym okazuje się być również praktyczne ujęcie tematyki, czego efektem są liczne porady stanowiące dopełnienie większości definicji.

Wojciech Szymański posiada bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego, w tym pozycjonowania. Już od blisko 10 lat jest odpowiedzialny za wysoką jakość usług związanych z promocją w wyszukiwarkach internetowych oferowanych przez agencję interaktywną Ideo Sp. z o.o. Przeprowadził także liczne szkolenia i uczestniczył jako prelegent w wielu konferencjach. Teraz swoją wiedzę przeniósł także na karty leksykonu.

Leksykon jest dostępny bezpłatnie w formie elektronicznej na oficjalnej stronie Ideo pod adresem http://www.ideo.pl/leksykon-pozycjonowania.

*********
Ideo Sp. z o.o. działa na rynku usług i technologii internetowych, dostarczając skuteczne i konkurencyjne rozwiązania w obszarach e marketingu, e biznesu oraz e konsultingu.

Firma obecna na rynku od 1999 roku i zatrudniająca ponad 130 osób, zrealizowała dotychczas projekty dla ponad 700 klientow. Firma Ideo dwa lata z rzędu znalazła się w pierwszej pięćdziesiątce zestawienia najszybciej rozwijających się innowacyjnych firm technologicznych w Europie Środkowej raportu Deloitte Technology Fast 50 CE.
Wśród klientów Ideo znajdują się m.in.: Asseco Poland, Alior Bank, AXA Polska, Bank DnB NORD, Barilla Poland, BPH TFI, Cyfrowy Polsat, GlaxoSmithKline, ING Real Estate, LexisNexis, Nestlé Polska, PGNiG, Polpharma, Raiffeisen Bank, Śnieżka.