Make More Music. Empik startuje z konkursem w mediach społecznościowych.

29 czerwca Empik inauguruje konkurs dla debiutantów muzycznych – Make More
Music. Akcja zostanie przeprowadzona całości na oficjalnym profilu fanpage’u firmy na Facebooku (www.facebook.com/empikcom). Przez prawie 11 tygodni za pośrednictwem dedykowanej aplikacji będzie można zgłaszać do konkursu nagrania autorskich, premierowych utworów, które następnie zostaną poddane ocenie eksperckiego Jury oraz internautów.Do wygrania jest profesjonalny kontrakt płytowy oraz promocja albumu w sieci Empik i w sklepie internetowym empik.com.

Empik jako lider na rynku muzyki inauguruje konkurs, który ma na celu odkrycie i promocję talentów muzycznych – zdolnych artystów, którzy nie mieli do tej pory szansy zaistnieć na polskiej scenie muzycznej. Make More Music to zupełnie nowa jakość na polskim rynku tzw. talent show – pierwszy projekt na tak dużą skalę, który będzie nagradzał oryginalność, a nie odtwórczość. W Make More Music Empik stawia na wykonawców wartościowych artystycznie,
którzy mogą się pochwalić ciekawymi, premierowymi kompozycjami (własnymi autorskimi utworami).

Empik zaprasza do wzięcia udziału w konkursie wykonawców reprezentujących wszystkie gatunki muzyczne, zarówno instrumentalistów, jak i wokalistów. Swoje autorskie kompozycje (z wyłączeniem coverów) będzie można zgłaszać od 29 czerwca do 16 września za pośrednictwem specjalnej aplikacji dostępnej na stronie internetowej, dostępnej pod adresem www.facebook.com/empikom.

Spośród zgłoszeń do finału zakwalifikuje się 10 zespołów/wykonawców. 5 wytypuje profesjonalne Jury w składzie:

• Magdalena Jethon – szefowa radiowej Trójki;
• Piotr Metz – dziennikarz muzyczny, redaktor naczelny “Machiny”” i dyrektor artystyczny Orange Warsaw Festival