Nowy portal społecznościowy Fidbek.pl

FIDBEK.PL to nowa i unikalna metoda rozwoju osobistego opracowana przez psychologa, która pozwala odpowiedzieć na pytanie: jak Cię widzą inni. Dzięki temu możemy poszerzyć wiedzę na swój temat oraz ułożyć sobie lepsze relacje z innymi ludźmi.
Fidbek.pl to portal społecznościowy, którego głównym celem jest zwiększanie samoświadomości i samooceny użytkowników. Serwis umożliwia rozwijanie umiejętności psychologicznych i kompetencji społecznych – zdolności skutecznego i efektywnego funkcjonowania w kontaktach z innymi w oparciu o dostarczone profesjonalne treści opracowane przez psychologa.

Fidbek.pl pozwala zapytać znajomych, rodzinę, kolegów co naprawdę o nas sądzą. Po założeniu konta, wybieramy w serwisie kompetencję, z której chcemy zebrać informacje zwrotne oraz osoby, które nam ich dostarczą (minimum 5). Następnie dzięki mechanizmom wbudowanym w witrynę zapraszamy respondentów. Zarejestrowany użytkownik dokonuje też swojej samooceny, jaką później zestawi z ocenami innych osób. Informacje zwrotne zebrane od respondentów są gromadzone w systemie. Kiedy co najmniej 5 osób wypełni kartę umiejętności, można otrzymać zagregowane odpowiedzi opracowane w formie raportu, który jest płatny (od 19 zł za jeden dokument do 75 zł za pakiet 5 raportów).

„Raport o Tobie” to produkt końcowy, zawiera cenne informacje o osobie, która bierze udział w ćwiczeniu. Raport to materiał, który ma pomóc w rozwoju. Jeśli znajdują się w nim zaskakujące dla nas treści, to one będą materiałem, nad którym należy pracować. Sposób działania Fidbek.pl opiera się na metodzie rozwoju opracowanej przez dr Katarzynę Korpolewską – psychologa społecznego z wieloletnim doświadczeniem, który jest partnerem merytorycznym projektu. Całość inspirowano techniką informacji zwrotnej 360 stopni, stosowaną w ocenie i rozwoju kadry menadżerskiej w dużych korporacjach.

Projekt Fidbek.pl jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1.

Fidbek.pl został wybrany jako przykład dobrej praktyki w oficjalnej publikacji PARP “Dobre praktyki w obszarze e-usług i technologii B2B””. Portal znalazł się w grupie 16 zwycięzców, jacy zostali wyróżnieni spośród ponad 1200 firm działających w ramach programu POiG 8.1.

http://www.web.gov.pl/g2/big/2011_04/8747174abdae1cc3c826e92364d51c47.pdf (strona 28)