Pułapki Performance Marketingu - bezpłatny webinar Gazeta.pl - już 1 kwietnia

Pułapki Performance Marketingu - bezpłatny webinar Gazeta.pl - już 1 kwietnia
Już 1 kwietnia br. odbędzie się kolejny webinar Gazeta.pl w ramach projektu edukacyjnego dla klientów Gazeta.pl Lab, prowadzonego sukcesywnie od 2018 r. Podczas najbliższego spotkania online eksperci będą dyskutować m.in. o tym, jak interpretować dane o skuteczności oraz na co zwracać uwagę przy kierowaniu reklamy do zmieniającej się grupy docelowej. Spotkanie poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. 

Portal Gazeta.pl regularnie zaprasza klientów i marketerów na eksperckie webinary dotyczące różnych zagadnień związanych z marketingiem, mediami i sprzedażą. Już 1 kwietnia o godzinie 13:00 odbędzie się kolejne z cyklu spotkań. Najbliższa rozmowa zostanie poświęcona pułapkom performance marketingu oraz sposobom na sprostanie nowym wyzwaniom rynkowym.

W webinarze weźmie udział Katarzyna Żechowicz, kierownik redakcji Avanti24.pl, która zaprezentuje nową stronę serwisu i opowie o tym, dlaczego jest on czymś więcej niż tylko marketplacem. W rozmowie uczestniczyć będzie także Witold Wrodarczyk – założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert przybliży temat pułapek performance marketingu. Gościem specjalnym spotkania będzie Karolina Szewczykowska – CEO Dampai Warsaw. W swoim wystąpieniu wyjaśni m.in., jakie cele stawia przed sobą kameralna marka modowa, by sprostać nowym wymaganiom rynkowym. Webinar poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://www.e-webinaria.pl/events/avanti24-pl/.

–   Przygotowując nasze webinary, stawiamy przede wszystkim na zawartość merytoryczną – mówi Marta Wiercińska. – To dlatego dbamy o to, aby w każdym spotkaniu brali udział eksperci w swoich dziedzinach oraz dziennikarze Gazeta.pl. Przed nami jeszcze wiele inspirujących spotkań, które mamy nadzieję będą cieszyć się dużym zainteresowaniem – dodaje Wiercińska.

– Serwis Avanti24.pl przeszedł prawdziwą metamorfozę – wyjaśnia Katarzyna Żechowicz. – Na początku był związany z tytułem prasowym, potem stał się serwisem kontentowym, a od niedawna jest prężnie działającym marketplacem, na którym zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Uważnie obserwujemy, czego potrzebują nasi użytkownicy i tworzymy odpowiadające na to zapotrzebowanie treści, o czym chcemy opowiedzieć m.in. podczas najbliższego webinaru – dodaje Żechowicz. 


O Gazeta.pl

Gazeta.pl –  jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lutym 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 535,1 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.