Ruszyły Wirtualne Targi Książki na Publio.pl

Ruszyły Wirtualne Targi Książki na Publio.pl
Internetowa księgarnia Publio.pl zaprasza wszystkich do udziału w Wirtualnych Targach Książki. Wiosenna edycja wydarzenia potrwa od – poniedziałku, 19 kwietnia br. do piątku, 23 kwietnia br. Na miłośników dobrej literatury czekają wyjątkowe promocje, a także konkurs, w którym do wygrania są czytniki e-booków oraz kody rabatowe na zakupy na Publio.pl.

W trakcie Wirtualnych Targów Książki Publio.pl  udostępni codziennie 12 audiobooków i e-booków po 12 zł z innego gatunku literackiego – począwszy od kryminałów i thrillerów, przez książki historyczne, popularnonaukowe, literaturę faktu, a skończywszy na powieściach.

Ponadto każdego dnia na cała oferta wybranego wydawnictwa zostanie przeceniona o 50%. W poniedziałek, 19 kwietnia br. w atrakcyjnych cenach dostępne są e-booki Wydawnictwa W.A.B., a w kolejne dni będą to tytuły z Wydawnictwa MAG, Czarnej Owcy, Sine Qua Non oraz Czwartej Strony i Poznańskiego.

W dniach 19-23 kwietnia br. na wszystkich chętnych czekać będzie także bogaty zbiór książek w promocji od -40% do -70% oraz akcja „Gorący e-book”, w której codziennie za inną lekturę zapłacimy jedynie 14,90 zł.

Księgarnia Publio.pl przygotowała również konkurs, w którym można wygrać 3 czytniki e-booków Touch Lux 5 Ruby Red marki PocketBook oraz kody rabatowe na zakupy online, a także firmowe ekotorby. Aby wziąć w nim udział, należy odpowiedzieć na pytanie „Jak zmieniły się Twoje nawyki czytelnicze podczas pandemii”. Szczegóły konkursu znajdują się na facebookowym profilu księgarni.

Szczegółowe informacje o inicjatywach Publio.pl na Wirtualnych Targach Książki są dostępne na stronie księgarni.


Publio.pl to internetowa księgarnia, która oferuje czytelnikom ponad 40 tys. e-booków i audiobooków oraz kilkaset tytułów prasowych od najlepszych polskich wydawców. W ofercie księgarni znajdują się zarówno bestsellery literatury pięknej i literatury faktu, jak i pozycje wydawnictw specjalizujących się w publikacjach naukowych, edukacyjnych czy poradnikowych. Koneserzy prasy mogą wybierać spośród wiodących tytułów rynku wydawniczego, takich jak m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Zwierciadło”, „Wysokie Obcasy Extra” i wiele innych.