„Shoe Race” wygrywa wyścig o 1. miejsce dzięki TikTok

„Shoe Race” wygrywa wyścig o 1. miejsce dzięki TikTok

BoomHits to świeżo otwarty dział wydawniczy polskiego producenta gier mobilnych BoomBit. „Shoe Race”. Ich najnowszy przebój, we współpracy z Cappuccino Games LLC, trafił na 1. miejsce sprzedaży w 11 krajach świata, w tym w Stanach Zjednoczonych, a w 40 krajach znalazł się w pierwszej dziesiątce. To wszystko było możliwe za sprawą kampanii firmy na TikToku.

„Shoe Race” bardzo szybko zyskał popularność, którą zawdzięcza m.in. wyjątkowemu designowi i grywalności. Jednak to za sprawą TikToka gra dotarła do szerokiego grona odbiorców i została prawdziwym hitem sprzedażowym. Aplikacja wygenerowała milionowe zasięgi. „Shoe Race” może pochwalić się 103,5 mln wyświetleń, 3 mln kliknięć oraz 1,4 mln konwersji, a liczby stale rosną.

„Wykorzystanie inteligentnych rozwiązań optymalizacyjnych TikToka pozwoliło BoomHits stworzyć reklamy dostosowane pod konkretne grupy odbiorców, co znacznie zwiększyło nasze zasięgi. Tydzień po rozpoczęciu kampanii znaleźliśmy się na pierwszym miejscu listy bestsellerów na amerykańskim rynku iOS. Musieliśmy jedynie dostosować nasze działania pod nowoczesnych odbiorców platformy i aktualne trendy, a reakcja użytkowników TikToka przerosła nasze oczekiwania” – powiedział Goncalo Martins, Head of Marketing w BoomHits.

„TikTok aktywnie promuje branżę gamingową, która stała się ważnym elementem naszej komunikacji w 2021 r. Różnorodność form reklamy, angażowania odbiorców i wspierania użytkowników sprzyja dużym zasięgom i popularności, co przyciąga twórców z wielu branż. Gaming, który dostarcza rozrywki, a dodatkowo angażuje i inspiruje swoją wizualną opowieścią, idealnie wpisuje się w wyznawane przez nas wartości” – skomentował Rafał Drzewiecki, Head of Marketing w TikTok Polska.


O TikTok

TikTok jest czołową platformą dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie i wzbogacanie życia ludzi poprzez oferowanie im miejsca do twórczej ekspresji i wymiany doświadczeń, które są prawdziwe, radosne i pozytywne. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio.