Szkolenie e–marketing

14 listopada 2006r. w Warszawie odbędzie się kolejne szkolenie z cyklu e-firma pod tytułem e-marketing.W dzisiejszej rzeczywistości sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Z drugiej strony ciągle rozwijające się nowe technologie narzucają nowe kanały komunikacji. Dlatego tez pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

W trakcie szkolenia poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie. Główną zasadą przyświecającą szkoleniu jest to, aby po jego zakończeniu uczestnicy byli świadomi zasad działania w Internecie i tego co oferuje. Warto posiąść wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych.

Firmy które jako pierwsze opanują dynamiczne środowisko jakim jest Internet uzyskają przewagę, która szybko przełoży się na wzrost zaufania, wizerunek, znajomość marki oraz wyniki finansowe.

Program szkolenia będzie obejmował:
================================

1. Witryna internetowa – podstawa e-marketingu

– Rodzaje serwisów internetowych
– Zasady konstruowania dobrego serwisu internetowego
– Funkcje realizowane przez witrynę
– Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
– Content Management System – co to jest i jak go wybrać?
– Etapy realizacji projektów WWW – kluczowe fazy
– Najlepsze i najgorsze praktyki z rynku
– Case studies

2. Intranet i Extranet w służbie e-marketingu

– Wykorzystanie sieci intranetowej do działań e-marketingowych oraz komunikacji wewnętrznej
– Extranet – platforma komunikacji z partnerami w sieci
– Case studies

3. Reklama internetowa

– Rodzaje i formy reklamy internetowej
– Zasady budowy reklam interaktywnych
– Metody pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie
– Jak przygotować i przeprowadzić kampanię reklamową on-line
– Case studies

4. Badania marketingowe w sieci

– Internet na tle innych mediów i profil użytkowników sieci
– Sposoby pomiaru efektywności projektów internetowych
– Narzędzia i systemy monitoringu działań w sieci
– Analiza i interpretacja wyników badań
– Case studies

5. Internet PR

– Typy projektów Internet PR
– Narzędzia budowania wizerunku w sieci
– Media relations w Internecie
– Sytuacje kryzysowe i jak nimi zarządzać
– Case studies

6. Społeczności internetowe i Web 2.0

– Zjawisko i znaczenie wirtualnych społeczności dla biznesu
– Praktyczne zastosowanie społeczności w biznesie
– Liderzy opinii – znaczenie, identyfikacja, jak ich wykorzystać?
– Idea Web 2.0
– Case studies

7. Współpraca z agencją interaktywną

– Rynek agencji interaktywnych
– Jak napisać Brief dla agencji?
– Jak wybrać odpowiednią agencje?
– Zasada pracy z agencją interaktywną

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Kierowników i pracowników działu marketingu, właścicieli firm, które prowadzą działania w Internecie lub planują takie działania.

Szkolenia prowadzone będą w 20 – 25 osbowych grupach, co pozwoli na indywidualne podejście wykładowców do słuchaczy gwarantując nabycie przedmiotowej wiedzy i praktycznych umiejętności.

Ceny:
=====
– 790 zł – zgłoszenie udziału do dnia 29.10.2006
– 890 zł – zgłoszenie udziału od 30.10.2006 do 07.11.2006
– 990 zł – zgłoszenie udziału od dnia 08.11.2006

Cena obejmuje : szkolenie, obiad, przerwy kawowe, komplet materiałów szkoleniowych.

Szczegółowe informacje:

telefon: 022 211 15 65
fax: 022 211 15 66
e-mail: info@szkoleniaIT.com

Ilość miejsc w grupach ograniczona !