VI Forum marketingu internetowego - ostatnie miejsca!

Zapraszamy do udziału w VI Forum marketingu internetowego „Nowa generacja narzędzi marketingu online, czyli jak zaskoczyć i zdobyć świadomego klienta?”,które odbędzie się 2 sierpnia 2012 roku w WarszawieNajnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line wzrasta w bardzo szybkim tempie, a budżety marketingowe zwiększają się o średnio 30% rocznie. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego.

Lata 2012-2013 to duże wyzwanie dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł czas na optymalizację podejmowanych działań, budżetów marketingowych oraz odpowiedni dobór narzędzi, by zapewnić firmie maksimum konwersji i nowych Klientów.

Podczas VI FMI poznasz skuteczne narzędzia i innowacyjne osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line. Spotkasz się z liderami z branży, którzy podzielą się z Tobą nowymi doświadczeniami i narzędziami, a także poznasz case study, które osiągnęły sukces w ostatnim czasie dzięki czemu zdobędziesz również możliwość przeniesienia najlepszych praktyk na własne działania.

10% RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY*
——————————————————————————–
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/fmi/formularz_pr10.php

*Rabat udzielony jest odbiorcom patronów medialnych wyłącznie na podstawie wypełnionego powyższego formularza zgłoszeniowego. Ilość miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

PROGRAM
——————-
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/fmi/index.php

– Nadchodzi konsument jutra, nie dajmy się zaskoczyć. Trendy w marketingu interaktywnym
Marcin Maj (Business Development Director/Członek Zarządu, OS3 GROUP)

– Czy nas to zabije, czy nas to wzmocni – czy w dobie rosnącej popularności adexchange jest jeszcze miejsce dla sieci reklamowych?
Krzysztof Różycki (Head of Product Development, ARBOinteractive)
Marcin Przygoda (Head of Technology and Business Intelligence, ARBOinteractive)

– Kampanie smaczne jak tort – czyli jak upiec produkt w sieci
Piotr Tabiś (Account Manager, Imago PR)

– Perswazja i emocje jako narzędzia optymalizacji konwersji
Batek Matoga (User Experience Consultant, Fortune Cookie)

– Koniec Social Media? Nadchodzi Social Business!
Krzysztof Winnik (Brand Manager & Social Media Director, OSTRYGA)

– Jak efektywnie wprowadzić markę w świat aplikacji mobilnych?
Mikołaj Machowczyk (Head of Mobile, K2 Internet)

– Crossmedia, czyli jak zintegrować świat online z offline
Dawid Trzeciak (Współwłaściciel/Strategy Director, WeAreMedia)

– Marketing adaptacyjny – kolejny slogan czy rzeczywistość, przed którą nie uciekniemy i uciekać nie powinniśmy?
Anna Sakowicz (Partner, Invention, Członek Zarządu Mindshare Polska)

– Obowiązki informacyjne
Piotr Waglowski (VaGla.pl)

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl