Wirtualna wizyta w Genewie

Co roku na genewskie targi przybywają tysiące fanów samochodów i motoryzacyjnych nowinek, aby podziwiać najnowsze technologie, trendy motoryzacyjne i koncepcyjne rozwiązania. W tym roku jeden z wystawców, firma Bridgestone, największy producent oponiarski na świecie, umożliwił podglądanie tej międzynarodowej imprezy na żywo bez ruszania się z domu!
Wirtualna wizyta

Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie to gratka nie tylko dla motoryzacyjnych entuzjastów. Ciekawi wystawcy z całego świata, efektywna oprawa i rozgłos targów to także atrakcja dla tych, dla których samochody to temat poboczny w życiu codziennym. Dzięki Bridgestone także i oni, którzy nie szykują się, żeby odwiedzić targi osobiście, mogą na własne oczy zobaczyć gorące nowinki świata motoryzacji, odbywając wirtualną podróż z własnej kanapy wprost do Szwajcarii. Wydarzenie transmitowane jest na platformie internetowej Bridgestone www.beeneverywhere.eu.

Specjalnie na tę okazję firma Bridgestone pozostawiła do dyspozycji internautów reporterkę motoryzacyjną znaną z rajdów samochodowych, Rebeccę Jackson, która podczas targów relacjonuje poczynania najpopularniejszych producentów i ich najnowszych technologii.

Jak sterować Rebeccą? To proste, wystarczy dostęp do Internetu i profil na Twitterze, na którym za pomocą hashtagów można oddawać głosy na adres @BridgestoneTyre, na najciekawsze stoiska Targów Samochodowych w Genewie (#bridgestone, #audi itp.), które odwiedza Rebecca.

Za przygotowanie aplikacji odpowiada agencja These Days, która koordynuje działania Bridgestone w obszarze Social Media na 6 głównych rynkach: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i oczywiście w Polsce.

*********
Grupa Bridgestone

Bridgestone to czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, a także dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. Japoński koncern założony w 1931 roku przez Shojiro Ishibashi, posiada obecnie ponad 50 fabryk ogumienia na całym świecie, zatrudnia powyżej 138.000 pracowników.

Bridgestone był wyłącznym dostawcą opon dla F1 w latach 2007-2010, natomiast obecnie z powodzeniem angażuje się również w wyścigi motocyklowe Moto GP. Europejski dział opon Bridgestone zatrudnia ponad 13.000 pracowników i prowadzi pełen zakres działań obejmujących produkcję, rozwój, testy, sprzedaż oraz posiada własną sieć detaliczną “First Stop””. W Polsce Grupa Bridgestone posiada 4 fabryki i jedną spółkę sprzedażową. Polska spółka sprzedażowa Bridgestone Sales Polska powstała w roku 1994 i obecnie zatrudnia ponad 60 osób. Dwa z zakładów produkcyjnych, w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim, powstały jako inwestycje typu &#8222