Worldcom PR Group: wzrost znaczenia social media w komunikacji B2B

Ponad połowa firm planuje zwiększenie wydatków na prowadzenie kampanii komunikacyjnych za pośrednictwem social media – wskazują wyniki badania „Worldcom Social Media B2B Study”.
Badanie przeprowadzone wśród ponad 100 firm sektora B2B, wykazało rosnące znaczenie social media w kampaniach PR. Prawie wszystkie ankietowane firmy
(83 proc.) deklarowały wykorzystanie ich w komunikacji z grupami docelowymi,
a 66 proc. potwierdziło wzrost roli social media w działaniach PR w stosunku do 2010 roku. Ponadto, 89 proc. zarządzających spodziewa się korzyści biznesowych z tej formy komunikacji.

– “Społeczności internetowe są integralną częścią każdej strategii marketingowej B2B”” – dodaje Cortney Rhoads Stapleton, prezes Wordcom B2B Practice Group
oraz wiceprezes nowojorskiej agencji BlissPR. – “”Badanie pokazuje, że prawie wszystkie firmy dostrzegają znaczenie social media, ale wiele z nich nie do końca jeszcze wie, jak z nich korzystać. Spodziewamy się poprawy sytuacji na przestrzeni najbliższego roku, gdy firmy zdecydują się na dodatkowe inwestycje i pozyskanie specjalistów z tego obszaru””.

Europa Zachodnia &#8211