100 tysięcy fanów Sport.pl na Facebooku

Sport.pl osiągnął liczbę 100 tys. fanów na Facebooku – to najwięcej wśród polskich fanpage’y mediów sportowych.
Profil Sport.pl na Facebooku, który został założony w kwietniu 2010 roku, obecnie jest największym polskim fanpagem mediów sportowych. Z raportu SoTrender wynika, że profil Sport.pl zanotował w ostatnim półroczu znaczny przyrost liczby fanów (+21%), a średnia dzienna „liczba osób, które o tym mówią”, świadcząca o zaangażowaniu fanów, wynosi 11 817*.

Na profilu znajdują się informacje o najważniejszych wydarzeniach sportowych, przedstawione za pomocą materiałów wideo, relacji na żywo, zdjęć, a także tekstów ze strony Sport.pl. To na fanpage’u zapoczątkowano głośny w internecie apel o organizację stref kibica w miastach przy okazji meczów polskich siatkarzy na igrzyskach w Londynie.

Fani mają możliwość aktywnego uczestniczenia w wywiadach poprzez zadawanie pytań na Facebooku. Ostatnio mieli taką okazję podczas czatu z medalistką paraolimpiady i uczestniczką igrzysk Natalią Partyką, a także w trakcie wideo-czatu z medalistką igrzysk w Londynie Zofią Klepacką.

Z okazji zbliżającej się liczby 100 tysięcy fanów na Facebooku, Sport.pl zorganizował akcję, w której główną nagrodą jest możliwość prowadzenia przez tydzień fanpage’a portalu na Facebooku.

Profil prowadzony jest przez Kornelię Sobczak, Tadeusza Kądziele, Wiktora Mańkowskiego, Marka Kurpowskiego, Pawła Jeleniewskiego i Bartosza Raja, założyciela fanpage’a, szefa internetowej redakcji Sport.pl.

********

* Raport sporządzony przez Sotrender: http://blog.sotrender.com/pl/2012/10/media-sportowe-na-facebooku-po-euro-i-igrzyskach