Aplikacja GoHot.pl atakuje na Facebook’u

Na polskim rynku turystycznym zagrzmiało. Biuro podróży GoHot.pl, które jest internetowym portalem z ofertą wyjazdów dla społeczności LGBT, prowadzi zmasowaną kampanię promującą swoją markę.
Na portalu społecznościowym Facebook – go hot, dostępna jest innowacyjna aplikacja umożliwiająca znalezienie idealnego dla siebie partnera. Zabawa jest bardzo prosta. Wystarczy wypełnić krótką ankietę, następnie gra polega na odpowiadaniu na serię pytań przez dwie osoby, które zostały losowo wybrane na podstawie podobieństw znajdujących się we wcześniej wypełnionej ankiecie.

Aplikacja sprawdzi jak bardzo grający są do siebie podobni, a uczestnicy, którzy trafią na swoją drugą połówkę mają szansę na wyjazd na gorące Gran Canaria w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Dodatkowe punkty można uzyskać, również dzięki dopasowaniu na postawie aktywności na Facebook’u. Całość odgrywana jest raczej nie w kontekście miłości, ale dobrej zabawy. Jednak po zakończeniu konkursu ,będzie ona pełniła rolę do zapoznawania się ,właśnie dzięki odpowiedniemu dopasowaniu po serii pytań, które będzie można przeczytać na Facebooku.

Gran Canaria – jedno z najchętniej odwiedzanych miejsc przez LGBT, oferuje mnóstwo gay barów, restauracji i nocnych klubów. Przypominamy , że w tym roku odbywa się tam 10-ty światowy Gay Pride, pierwszy w Europie . Dla uczestników zabawy, a szczególnie dla tych najbardziej dopasowanych, biuro podróży przewidziało liczne nagrody dodatkowe. Już teraz, przy współpracy z klubami gayfriendly prowadzone są liczne konkursy, w których główną nagrodę stanową ekskluzywne podróże z GoHot.pl.

GoHot.pl. w swojej działalności jest to firma silnie zaangażowana społecznie, wspierająca mniejszości seksualne w walce z niesprawiedliwością i wykluczeniem społecznym. Biuro wspiera między innymi: Tomasz Raczek i Marcin Szczygielski.