Jak wybrać rozwiązanie contact center?

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, zaprasza na bezpłatne seminarium online na temat: „Najlepsze praktyki oceny i wyboru rozwiązania contact center: badania i opinie wiodących firm analitycznych”. Seminarium odbędzie się 30 października o godz. 16.30.
Seminarium, prowadzone będzie w języku angielskim,.

W transmisji internetowej, którą poprowadzi Joe Staples, dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence, wezmą udział następujący eksperci:

– Nancy Jamison, główny analityk Frost & Sullivan
– Drew Kraus, wiceprezes ds. badań w firmie Gartner
– Sheila McGee-Smith, założycielka i główna analityczka McGee-Smith Analytics
– Irwin Lazar, wiceprezes i dyrektor ds. usług w firmie Nemertes Research

Podczas 75-minutowego spotkania eksperci omówią najlepsze praktyki w następujących dziedzinach:

– Ocena wiarygodności producenta
– Rola aktywnej komunikacji z klientami w procesie wyboru rozwiązania
– Ocena architektury produktu
– Wdrożenie w chmurze – kiedy i dla kogo?
– Rola komunikacji wielokanałowej
– Kwestie integracji funkcji Unified Communications w ocenie rozwiązania contact center
– Wartość wizyt referencyjnych u producenta i jego klientów

Seminarium będzie miało formę „talk show”, a widzowie będą mogli przekazywać pytania do prezenterów.

Wszyscy zarejestrowani uczestnicy transmisji otrzymają bezpłatny raport porównawczy od każdej firmy badawczej. Zapraszamy do rejestracji: http://w.on24.com/r.htm?e=519549&s=1&k=BD8DA9599027D1711E094B8F2D724D1B&partnerref=WE103012VE

*********

Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) jest globalnym dostawcą rozwiązań i usług automatyzacji centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Jej rozwiązania mogą zostać wdrożone tradycyjnie lub w modelu cloud i są szczególnie polecane firmom z branży finansowej, ubezpieczeniowej, outsourcingowej, windykacyjnej oraz użyteczności publicznej. Firma została założona w 1994 r. i ma ponad 4500 klientów na całym świecie. Firma znalazła się pośród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług w rankingu Software Magazine 2012, została również wymieniona w rankingu Forbesa najlepszych małych firm w Ameryce. Interactive Intelligence zatrudnia ok. 1000 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Firma posiada oddziały w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Mniejszej; centrala europejska jest zlokalizowana w Slough w Anglii. Strona internetowa Interactive Intelligence: www.inin.com/pl.

Interactive Intelligence Inc. jest właścicielem znaku INTERACTIVE INTELLIGENCE, powiązanego z nim logotypu i innych znaków graficznych. Wszystkie inne znaki firmowe wymienione w tym dokumencie stanowią własność odpowiednich podmiotów i organizacji.