Klockowo.pl Najlepszym Nowym Sklepem Internetowym 2010!

Zakończył się organizowany przez SklepyFirmowe.pl konkurs na Najlepszy Nowy Sklep Internetowy 2010. Ponad 400 sklepów internetowych, założonych do końca 2010 roku, walczyło o nagrodę główną wartą 24 000 zł. Zwyciężył sklep Klockowo.pl – oferujący klocki i zabawki dla dzieci.
Tytuł Najlepszego Nowego Sklepu Internetowego 2010 został przyznany Klockowo.pl, który otrzyma od organizatorów oraz partnerów konkursu nagrody o łącznej wartości 24 000 zł – w tym 10 000 zł od SklepyFirmowe.pl, 5 000 zł od PayPal , 3 000 zł na promocje w porównywarce Nokaut.pl, 3 000 zł na promocje w PromoRing.pl, 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl oraz certyfikat Trusted SSL od Unizeto. Drugie miejsce w tej kategorii zajął sklep X-storm.pl – oferujący elektronikę użytkową.

„Niezmiernie cieszymy się z przyznanego nam wyróżnienia. Jesteśmy bardzo wdzięczni serwisowi SklepyFirmowe.pl za olbrzymią pomoc w zaistnieniu na rynku. Dziękujemy również naszym wspaniałym Klientom za zaufanie, którym nas obdarzyli dokonując zakupów właśnie w naszym sklepie” – mówi Marzena Stroińska z Klockowo.pl.

Jury, w skład którego wchodzą eksperci z branży e-commerce, przyznało także nagrody w dwóch innych kategoriach: Najlepsza Szata Graficzna Sklepu i Najlepszy Katalog Produktów.

Najlepszą szatą graficzną może pochwalić się sklep Freestylemarket.pl – nietypowy sklep sportowy oferujący najmodniejsze akcesoria dla amatorów sportów letnich i zimowych. Frystylemarket.pl otrzyma nagrody o łącznej wartości ponad 3 000 zł. Drugie miejsce w tej kategorii zajął sklep Screen-protector.pl – oferujący folie ochronne do telefonów, aparatów czy nawigacji.

Najlepszy katalog produktów stworzyła drogeria Uholki.pl, która posiada w swej ofercie ponad 6 000 tysięcy produktów. Sklep otrzyma 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl, 1 000 zł na promocje w Nokaut.pl, 395 zł – szkolenie Ideacto.pl i Certyfikat Enterprise SSL od Unizeto. Domele.eu – oferujący artykuły do wyposażania wnętrz domów i mieszkań – to laureat drugiego miejsca w kategorii Najlepszy Katalog Produktów. Sklep otrzyma 12 miesięczny abonament Platinum, 441 zł na promocje w PromoRing.pl i Certyfikat Commercial SSL od Unizeto.

„W naszym konkursie nie ma przegranych, chcieliśmy przekonać jak najwięcej ludzi do rozpoczęcia działalności w internecie i pokazać im, że prowadzenie własnego sklepu internetowego jest łatwe i proste – mówi Rafath Khan, twórca i współzałożyciel SklepyFirmowe.pl – chciałbym podziękować wszystkim sprzedawcom za udział w konkursie i życzyć im wielu zamówień.