Konferencja CRM GigaCon

24 maja 2006r odbędzie się druga edycja konferencji CRM GigaCon. Celem konferencji jest przedstawienie specyficznego know-how oraz narzędzi koniecznych do zaprojektowania firmowych procesów, procedur i systemów zorientowanych na klienta. Podczas spotkania będzie można m.in. dowiedzieć się, jak przy użyciu systemów CRM, usprawnić działania przedsiębiorstwa w kontekście utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami.

Sesje tematyczne:

– Zarządzanie projektami CRM
– Integracja systemów CRM i ERP
– Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
– e-Business, e-Commerce
– Outsourcing CRM
– Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej, działów handlowych i marketingu, jak również innych osób odpowiedzialnych za utrzymanie relacji z klientami.

Więcej informacji:
=============
http://www.konferencje.software.com.pl/crm2006

Kontakt z organizatorem:
===================
karolina.mastalerz@software.com.pl
022 887 10 34