Multikino przeniosło chatbota na oficjalny Fan Page

Sieć kin Multikino, która ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 770 000 osób) uruchomiła w 2016 roku pierwszego w Europie chatbota, który pomaga w wyborze filmu oraz zakupie biletów. Po udanych testach 1 lutego br. ChatBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com.
Chatbot Multikina działa od października 2016 roku. To pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

Po trzech miesiącach i licznych udanych transakcjach MultikinoBot został przeniesiony na oficjalny Fan Page Multikino Polska. Od początku lutego ponad 770 tysięcy fanów sieci Multikino może pytać MultikinoBota o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani.

“Cieszymy się, że nasz MultikinoBot jest chętnie używany przez osoby korzystające z Messengera. Pierwsze miesiące pozwoliły nam sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami i ulepszyć jego mechanizm”” &#8211