Odnowione na wiosnę e‑ogrody.pl

Serwis e‑ogrody.pl działa w nowej, odświeżonej wersji i oferuje jeszcze więcej interesujących treści dla właścicieli ogrodów oraz wielbicieli kwiatów. Strona ma inny układ i nową kolorystykę, w której ważną rolę odgrywa kolor zielony.

Treści serwisu uporządkowane są tematycznie, w zakładkach – np. projektowanie, porady i technika. Osoby zainteresowane urządzaniem ogrodów czy pielęgnacją roślin znajdą w nich m.in. artykuły przygotowane przez redakcje magazynów „Ogrody”, Bukiety” i „Kwietnik” pochodzące z ich wydań papierowych oraz pisane specjalnie na potrzeby serwisu.

Wśród tych ostatnich są np. bogata encyklopedia roślin czy kalendarium ogrodnika – informacje o pracach ogrodowych na dany miesiąc. Serwis zawiera też wiele wskazówek – m.in. w sekcji „choroby, szkodniki” publikowane są odpowiedzi ekspertów na pytania internautów, a w sekcji „zrób to sam” – porady dotyczące drobnych prac w ogrodzie.

Serwis e‑ogrody.pl oferuje też internautom nowe, społecznościowe funkcjonalności, które pozwalają dzielić się doświadczeniami ogrodowymi i nie tylko. Użytkownicy mogą m.in. umieszczać wpisy na forum i fotoforum, zakładać swoje profile, dodawać i komentować zdjęcia, budować swoją sieć znajomych oraz wysyłać do nich wiadomości.

Dzięki wprowadzonym zmianom strona jest bardziej przejrzysta i nowoczesna, a także przystępniejsza dla użytkowników, którzy mogą łatwiej znaleźć na niej niezbędne informacje.

e-ogrody.pl to wspólny projekt segmentów Internet oraz Czasopisma Agory. Strona dostępna jest w ofercie grupy Gazeta.pl.

Serwis jest promowany w kampanii reklamowej obejmującej: prasę (czasopisma Agory, “Gazetę Wyborczą”” i jej dodatki), serwisy z grupy Gazeta.pl oraz wyszukiwarki.

Kampanię i plan mediów przygotował dział marketingu czasopism Agory.