ONICO S.A. usprawnia strategię HR w oparciu o nowoczesne narzędzie Skilo

Przeprowadzany w wielu firmach proces digitalizacji to nie tylko zmiany w obszarze IT, ale również przekształcenie modelu funkcjonowania organizacji. Transformacja cyfrowa wspierana przez najnowsze technologie to duże wyzwanie zarówno dla przedsiębiorców jak i poszczególnych działów, w tym specjalistów HR.
Grupa ONICO S.A. zdecydowała się na skorzystanie ze wsparcia systemu do zarządzania talentami Skilo.

Podstawą funkcjonowania każdej firmy są jej pracownicy. Właściwe zarządzanie talentami jest kluczowe z punktu widzenia rozwoju i sukcesów organizacji. Dlatego firmy coraz częściej decydują się na zmianę strategii HR oraz podejście do pracownika przy wsparciu nowoczesnych technologii. Dla Grupy ONICO jednym z kluczowych elementów strategii jest wspieranie i umożliwianie rozwoju zatrudnionych pracowników. W celu jego realizacji firma zdecydowała się na skorzystanie z nowoczesnego narzędzia Skilo, umożliwiającego reorganizację strategii zarządzania zasobami ludzkimi.

Skilo to prosta, kompletna aplikacja działająca w chmurze, zbudowana na bezpiecznej i wiodącej w świecie platformie Salesforce. Aplikacja jest dostępna online dla pracowników, menedżerów i specjalistów ds. HR. Jej głównym założeniem jest wspomaganie rozwoju organizacji poprzez system zarządzania kluczowymi procesami HR. Rozwiązanie powstało w wyniku konsultacji z grupą doświadczonych specjalistów HR oraz wykorzystaniu dobrych praktyk z branży.

– “Zespół ONICO tworzą osoby zaangażowane w realizację strategii firmy. Naszym priorytetem jest zdobywanie wiedzy i nowych umiejętności oraz współdzielenie się nimi w organizacji. Ze względu na dynamiczny rozwój potrzebowaliśmy narzędzia, które wesprze wzrost jakości pracy i efektywności naszych pracowników, abyśmy następnie mogli w pełni je wykorzystywać do rozwoju całej organizacji i podejmować dobre decyzje personalne. Dlatego zdecydowaliśmy się na system Skilo. Współpraca z Enxoo pozwoliła na ujednolicenie, uproszczenie i rozpowszechnienie znaczenia jakości realizacji indywidulanych celów zgodnych ze strategią i celami organizacji”” &#8211