Polski Dzień Radia i 4. Charytatywny Blok Reklamowy w stacjach Grupy Radiowej Agory

Polski Dzień Radia i 4. Charytatywny Blok Reklamowy w stacjach Grupy Radiowej Agory
11 kwietnia 2021 r. radiowcy w całym kraju świętować będą Polski Dzień Radia. Dodatkowo, z inicjatywy porozumienia nadawców I Love Radio, tego dnia na antenach 167 rozgłośni zostanie wyemitowany 4. Charytatywny Blok Reklamowy. Do akcji po raz kolejny włączą się wszystkie stacje Grupy Radiowej Agory – Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.

 

I Love Radio, czyli porozumienie 4 nadawców radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA, jak co roku będzie zachęcać wszystkich słuchaczy w kraju do świętowania Polskiego Dnia Radia. Został on ustanowiony na pamiątkę przyjęcia 11 kwietnia 1923 r. przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich dokumentu, w którym zawarto opinie do wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. W efekcie powstała regulacja, na mocy której dwa lata później nadano pierwszą polską audycję radiową. Wkrótce będziemy obchodzić setną rocznicę tego ważnego kroku w rozwoju polskiej radiofonii.

 

Dodatkowo z okazji Polskiego Dnia Radia rozgłośnie zrealizują wyjątkową akcję społeczną – w niedzielę, 11 kwietnia w godz. 10:00 – 11:00 na antenach 167 stacji w całym kraju pojawi się Charytatywny Blok Reklamowy. Przychód z emisji spotów zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.
 

 

– Każdego dnia ponad 70% Polaków w wieku od 15 od 75 lat słucha radia – to medium bardzo ważne w naszym życiu codziennym, tym bardziej w czasach pandemii. Tak duże zaufanie słuchaczy to dla nas zobowiązanie do pełnienia istotnej roli społecznej. Dlatego po raz kolejny z dużym entuzjazmem włączamy się w akcję I Love Radio podczas święta radiowców, a dzięki 4. już akcji charytatywnej ponownie pomagamy potrzebującym – mówi Maciej Moszczyński, zarządzający Tandem Media, zespołem brokera radiowego i kinowego w Grupie Radiowej Agory.

 

Inicjatywa I Love Radio powstała 4 lata temu. Konkurujące na co dzień grupy radiowe nawiązały wówczas porozumienie, którego celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze.
Na stronie https://iloveradio.pl prezentowane są raporty radiowe, materiały typu case study czy analizy wyników słuchalności.

Marki radiowe Agory to szeroka oferta dla słuchaczy i internautów zainteresowanych najświeższymi informacjami, rozrywką i muzyką. To właśnie zapewniają Radio TOK FMRadio Złote PrzebojeRadio Pogoda Rock Radio oraz tokfm.pl – dzięki nim Grupa Radiowa Agory dociera do wielu różnorodnych grup odbiorców. Stacji radiowych Agory można słuchać w ponad 20 największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz aglomeracji śląskiej, a także w internecie.

Szerokie portfolio Grupy Radiowej Agory daje również wiele możliwości ogłoszeniodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych oferowanych przez marki GRA w eterze i w internecie oraz z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z mediami Agory oraz z innymi nadawcami radiowymi. Za sprzedaż reklam w stacjach radiowych i serwisach internetowych odpowiada dział sprzedaży GRA oraz Doradztwo Mediowe i zespół Tandem Media.