Wyniki badań przeprowadzonych przez Jupiter Research donoszą, że wydatki związane z płatną treścią wzrosną w 2003 roku o ponad 30%. Wzrosną one do 2 miliardów dolarów.Raport podaje, że rynek syndykowania treści powinien wzrastać o około 20% rocznie do 2007 roku. Natomiast rynek reklamy online zwiększy się z 6,3 miliarda USD do 14 miliardów w 2007 roku. “Klienci powoli otwierają swoje portfele dla płatnych treści- Powiedział David Card z firmy Jupiter. – Jednakże przez co najmniej następne 1,5 roku do 2 lat większość agencji multimedialnych będzie osiągała ponad 60% swoich zysków dzięki reklamie online. Liderzy dopiero zaczęli się wyłaniać, natomiast klienci, do niedawna sceptycznie nastawieni do wydawania pieniędzy na treści online, konfrontują swoje oczekiwania z potrzebami. Co najmniej 1/3 rynku syndykowania treści jest jeszcze niedojrzała, zbyt wiele firm rozpoczyna oferowanie własnych usług związanych z dostarczaniem treści – powiedział Card”.
Other Posts
- Related Articles
- More from Author
No related posts.