REEBOK rozpoczyna kampanię „ODBICIA”

Reebok przedstawiając Reeformatorki rozpoczyna nową zintegrowaną kampanię marketingową dla kolekcji butów i ubrań EasyTone pomagających formować mięśnie nóg i pośladków. Reeformatorki to siedem inspirujących kobiet z całego świata, które – mimo ogromu codziennych zajęć oraz aktywnego trybu życia – znajdują czas na dbanie o swoją formę, w czym pomagają im buty EasyTone.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, mediach internetowych oraz w sklepach. Jej globalny start będzie miał miejsce jeszcze w marcu.

Nowa kampania marketingowa prezentująca kolekcję Reebok EasyTone pomagającą w formowaniu ciała koncentruje się na motywie lustrzanych odbić. Zainspirowana została krótkimi momentami, w których kobiety przelotnie spoglądają na swoje odbicie w przypadkowych miejscach, takich jak drzwi windy, sklepowa witryna lub szyba w autobusie – i są zadowolone z tego, co widzą.

Richard Prenderville, wiceprezes działu marketingu Reebok powiedział: “Celem naszej kampanii jest stworzenie punktu odniesienia dla kobiet z całego świata. Właśnie dlatego zorganizowaliśmy międzynarodowy casting wśród fanek kolekcji Reebok EasyTone i wykorzystaliśmy motyw lustrzanego odbicia. Reebok ma na celu sprawienie, by fitness znów stał się zabawą dla wszystkich – od osób spacerujących w butach EasyTone, aż po światowej klasy sportowców. Tworzenie tej kampanii i praca z Reeformatorkami była dla nas wszystkich prawdziwą przyjemnością”.

Oprócz przedstawienia Reeformatorek (na całym świecie), kampania reklamowa będzie prezentować także odzież EasyTone. Kolekcja ubrań EasyTone po raz pierwszy została zaprezentowana w Japonii w 2010 roku, a w listopadzie tego samego roku pojawiła się w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie. Odzież EasyTone zaprojektowano tak, by aktywowała kluczowe mięśnie górnych oraz dolnych partii ciała podczas codziennych aktywności. Wysokiej jakości stroje Reebok EasyTone mają wbudowane taśmy ResisTone™ powodujące powstawanie oporu przy każdym ruchu. Modele ubrań i butów z kolekcji EasyTone promowane w kampanii dostępne są w sprzedaży detalicznej na całym świecie oraz w sklepie internetowym na www.reebok.com.

Globalna kampania rozpocznie się w marcu. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest sieć DBB Berlin. Telewizyjne spoty wyreżyserował Matthäus Bussmann, a zdjęcia wykonała Valerie Phillips.

W Polsce kampania EasyTone już od marca obejmie intensywne działania TV, w sklepach, w prasie kobiecej oraz Internecie. W ramach działań PR ambasadorką kolekcji EasyTone w Polsce została Edyta Herbuś.

Kreacja materiałów reklamowych przygotowana jest centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR i ePR są koordynowane przez ARBOvision Warszawa.

*********

O Reebok
Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton, w stanie Massachusetts, to czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, strojów i sprzętu sportowego, fitness i codziennego. Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnorodnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports Licensed Division. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.reebok.com.

O DDB
DDB Worldwide Communications Group Inc (www.ddb.com) według Advertising Age zalicza się do piątki czołowych agencji reklamowych o zasięgu globalnym, zajmujących się zintegrowaną reklamą i usługami marketingowymi.
DBB jako jedna z sieci najbardziej na świecie nagrodzonych za kreatywność, otrzymała tytuły: 2009 Global Network of the Year według Campaign, 2010 Spikes Asia Network of the Year, 2010 Eurobest Network of the Year, 2010 Campaign Asia Pacific Creative Network of the Year, i zdobyła dwie statuetki na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes: CannesCyber Grand Prix oraz Film Craft Grand Prix. Z ilością ponad 200 biur w przeszło 90 krajach, DDB Group pomaga zwiększać wartość i znaczenie wiodących marek na całym świecie. DDB Worldwide jest częścią Omnicom Group Inc (OMC).