Spełnij świąteczne życzenia z Perfumerią Douglas

Perfumeria Douglas wychodzi naprzeciw corocznym problemom z wyborem prezentu dla najbliższych. Innowacyjna aplikacja Wishlist, dostępna w najnowszym wydaniu magazynu na urządzenia mobilne, to gwarant trafionego upominku.
Wishlist to pierwsza na polskim rynku kosmetycznym aplikacja łącząca w ten sposób rozwiązania z zakresu mobile, social media oraz bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Pozwala użytkownikom na wybór upragnionych prezentów świątecznych spośród oferty Perfumerii Douglas i podzielenie się listą ze znajomymi, co znacznie upraszcza proces dokonywania świątecznych zakupów.

Mechanizm działania jest intuicyjny. Podczas lektury mobilnego wydania Magazynu Douglas czytelnik może zaznaczyć produkty, którymi chciałby zostać obdarowany. Wskazane pozycje zostają zapisane na liście, którą można opublikować na Facebooku. Po wejściu w nią, znajomi widzą produkty, które użytkownik chciałby otrzymać pod choinkę. Reszta w rękach przyjaciół z serwisu społecznościowego. Gdy listę zobaczy ktoś z najbliższych, może zdecydować się na zakup wybranego produktu w Perfumerii Douglas, wpisać jego kod kreskowy w aplikacji i zaznaczyć jako już zakupiony prezent.

Aplikacja Wishlist, przeznaczona dla użytkowników iPhone’ów, iPad’ów oraz tabletów z systemem Android, aktywna jest w świątecznym wydaniu Magazynu Douglas na urządzenia mobilne. Do pobrania w serwisie App Store oraz Google Play.

Za jej koncepcję i działanie odpowiedzialna jest agencja Concept Interactive, prowadząca działania z zakresu marketingu internetowego i mobilnego dla sieci Perfumerii Douglas.

*********
Sieć Perfumerii Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce, istniejąca w naszym kraju od 2001 roku, licząca ponad 100 sklepów w 50 miastach. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym perfumerii Douglas znajduje się 20.000 produktów luksusowych i popularnych marek, w tym ponad 70 marek dostępnych na wyłączność. Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej.

Concept Interactive jest agencją specjalizującą się w content marketingu w Internecie. Do głównych obszarów jej działalności należą tworzenie i redakcja serwisów oraz magazynów internetowych, budowa aplikacji mobilnych oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych. Kluczowi klienci agencji: PKO Bank Polski, sieć klubów Pure Jatomi Fitness, sieć perfumerii Douglas Polska, lider branży security, firma Konsalnet.