Stanusch Technologies wprowadza na rynek samouczący się system obsługi klienta

Firma Stanusch Technologies wprowadziła do oferty nowy produkt o nazwie CC. System umożliwia znaczną redukcję kosztów obsługi klientów.
Podobnie jak Wirtualny Doradca, CC umożliwia odpowiadanie na pytania zadawane w języku naturalnym przez użytkowników za pomocą aplikacji umieszczonej na stronie WWW. Najważniejszą jednak cechą systemu jest jego zdolność do samouczenia się – w przypadku kiedy oprogramowanie nie potrafi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie (lub odpowiedź nie satysfakcjonuje użytkownika) – nieznane zagadnienie jest przekazywane bezpośrednio do „rzeczywistego” konsultanta (za pomocą formularza kontaktowego lub live chatu). Udzielona przez niego odpowiedź może być automatycznie zapisana w bazie wiedzy CC. Kiedy pojawi się ponownie podobnie sformułowane pytanie, system będzie już w stanie na nie odpowiedzieć. Z czasem baza wiedzy CC będzie coraz większa a ilość pytań, które trafią do konsultantów będzie się systematycznie zmniejszać, co pozwoli na znaczną redukcję kosztów obsługi.

„CC jest bardzo proste we wdrożeniu – system nie wymaga żmudnego tworzenia bazy wiedzy i może być uruchomiony praktycznie w ciągu jednego dnia roboczego. Baza wiedzy jest budowana „przy okazji” bieżącej obsługi klientów. Nowy produkt jest oferowany jako usługa – nie wymaga od naszych klientów zainwestowania w licencje oraz sprzęt a model rozliczeń jest adekwatny do ilości pytań na które odpowiedział CC – w praktyce oznacza, to że z rozwiązania mogą korzystać zarówno duże organizacje jak i małe firmy obsługujące niewielką liczbą zapytań” – mówi Maciej Stanusch – prezes zarządu Stanusch Technologies SA.

CC świetnie sprawdza się w masowej obsłudze klientów. Z doświadczeń Stanusch Technologies, wynika, iż wyposażony w odpowiednio rozbudowaną bazę wiedzy, system CC potrafi rozwiązać ok. 50 % problemów rozwiązywanych przez człowieka a w niektórych przypadkach współczynnik ten może wynieść nawet 80%.

*****
O firmie:

Stanusch Technologies SA jest krajowym liderem w zakresie rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję. Firma koncentruje się na tworzeniu systemów dialogowych, które potrafią imitować zachowania człowieka będącego specjalistą w konkretnym obszarze wiedzy. Głównym produktem firmy jest Wirtualny Doradca (chatbot), czyli animowana postać umieszczana na witrynach internetowych, z którą można prowadzić rozmowę przy użyciu języka naturalnego. Oferta Stanusch Technologies obejmuje również wyszukiwarkę semantyczną Web 3.0 – InFind oraz nowy produkt – CC – samouczący się system obsługi klientów.

Firma Stanusch Technologies rozpoczęła działalność w kwietniu 2007 r. Założycielem jest Maciej Stanusch, który z branżą IT związany jest od 20 lat. Głównym udziałowcem spółki jest należący do Kulczyk Holding fundusz Phenomind Ventures. Od grudnia 2010 r. spółka jest notowana na rynku NewConnect zarządzanym przez GPW SA w Warszawie.
Do tej pory Stanusch Technologies zrealizował ponad 40 projektów m.in. dla Empiku, Getin Banku, ING Banku Śląskiego, Invest Banku, InPostu, Telekomunikacji Polskiej, Polskiego Radia Euro, Inforu, Gaspolu, Zelmera, Barlinka, Ceramiki Paradyż, co daje jej pozycję lidera na polskim rynku rozwiązań wykorzystujący oferowane przez firmę technologie.

Stanusch Technologies posiada profil na Facebook, na którym można porozmawiać z Wirtualną Ewą http://www.facebook.com/EwaWirtualnyDoradca