Stopklatka.pl dołącza do Evolution Media Net

Stopklatka.pl, najstarszy polski serwis o tematyce filmowej i drugi co do wielkości w swojej kategorii, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Serwis Stopklatka.pl został założony w 1996 roku i od tamtego czasu zajmuje istotne miejsce wśród stron skierowanych tak do pasjonatów kina, jak i osób profesjonalnie z nim związanych. Serwis redagowany jest przez doświadczony zespół dziennikarzy, a jego misją jest dostarczanie wysokiej jakości treści i artykułów o tematyce filmowej. Na stronach Stopklatki można znaleźć blisko 30 tys. recenzji, bazę ponad 189 tys. ludzi świata filmu (aktorów, reżyserów itp.), 90 tys. artykułów, 17 tys. video (zwiastuny, relacje, materiały autorskie), ponad 1 tys. wywiadów i rozmów oraz ponad pół miliona zdjęć. Miesięcznie portal odwiedza ponad 550 tys. internautów (Megapanel PBI/Gemius, 02.2013).

“Bardzo się cieszę, że możemy rozpocząć współpracę. Komuś, kto interesuje się filmem i choć raz szukał w sieci informacji na ten temat, nie trzeba Stopklatki specjalnie przedstawiać. To kawał dobrej historii kina w polskim internecie. I świetne uzupełnienie naszej oferty reklamowej.”” – powiedział Karol Kowalski odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.

Akcje firmy Stopklatka S.A., która jest właścicielem serwisu, notowane są na giełdowym rynku New Connect, a w jej władzach zasiadają osoby od lat związane z filmem. Na początku 2013 roku serwis został istotnie przebudowany. Zmieniono całkowicie szatę graficzną, wprowadzono nowości redakcyjne oraz wdrożono nowe funkcje społecznościowe co znacznie poszerzyło dotychczasowe grono odbiorców.
Umowa między stronami jest bezterminowa, a sieć Evolution Media Net ma wyłączność w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej serwisu. Stopklatka.pl będzie oferowana między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, News & Media, Social Club.