TNS łączy atuty TNS OBOP i TNS Pentor i przygotowuje ofertę na rynek polski po połączeniu firm

Po formalnym rozpoczęciu procesu integracji, TNS w Polsce rozpoczął prace nad przygotowaniem nowej oferty. Jednym z kluczowych etapów tego procesu jest przeprowadzenie konsultacji z obecnymi klientami TNS OBOP i TNS Pentor. Zakończenie procesu połączenia obu firm i przedstawienie na rynku nowej oferty oraz brandingu planowane jest na pierwszą połowę maja 2012.
Do pracy nad wykorzystaniem synergii obu firm i przygotowaniem konkurencyjnej oferty stworzony został zespół, w skład którego wchodzą: Piotr Kwiatkowski (prezes zarządu TNS w Polsce), Andrzej Olszewski (wiceprezes zarządu) Anna Karczmarczuk, Michał Rogowski, Iza Rudak i Krzysztof Siekierski (odpowiedzialni za zarządzanie zespołami badawczymi i relacje z klientami), Mateusz Galica (odpowiedzialny za marketing i strategię komunikacji), Marlena Huszczak (odpowiedzialna za HR), Paweł Predko (odpowiedzialny za realizację i przetwarzanie danych) oraz Andrzej Fudała (odpowiedzialny za finanse i administrację).

„Komplementarność klientów obu firm jest dla nas bardzo pozytywnym sygnałem
i szansą, z usług obu agencji korzysta aż 78 ze 100 największych w Polsce. Zamierzamy wykorzystać te atuty i wypracować dla klientów ofertę wyraźnie odbiegającą od poziomu średniej rynkowej.” – komentuje Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS w Polsce.

„Chcemy wykorzystać najbliższe trzy miesiące na rzetelną analizę naszego potencjału oraz na konsultacje naszych pomysłów z klientami obu firm. Do czasu zakończenia tego procesu nie zamierzamy prezentować klientom żadnych nowych obietnic bez pokrycia.” – dodaje Mateusz Galica, odpowiedzialny za marketing i strategię komunikacji w powstającej firmie.

*******

O TNS

TNS doradza klientom w obszarach strategii rozwoju, zdobywania nowych rynków, innowacji, zmian wizerunku marki oraz zarządzania grupami interesu (stakeholder management), w oparciu o bogatą wiedzę ekspercką i wiodące na rynku rozwiązania. Dzięki obecności w ponad 80 krajach, TNS zna konsumentów lepiej niż jakakolwiek inna firma na świecie oraz rozumie ich indywidualne zachowania i postawy, niezależnie od gospodarczego, kulturowego czy politycznego regionu świata.
TNS jest częścią Grupy Kantar, jednej z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku, dostarczaniem insightów oraz doradztwem.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.tnsglobal.com

O Grupie Kantar

Grupa Kantar jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem. Zrzeszając 13 różnorodnych specjalistycznych firm, grupa dąży do zajęcia wiodącej pozycji dostawcy najwyższej jakości insightów dla globalnej społeczności biznesowej. Grupa Kantar zatrudnia 28 500 pracowników w 100 krajach na całym świecie, we wszystkich obszarach badań i doradztwa, co pozwala na dostarczenie klientom informacji, badań i usług doradczych dotyczących każdego etapu cyklu konsumenckiego. Z usług grupy korzysta ponad połowa przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune Top 500. Więcej informacji znajduje się na stronie www.kantargrouptns.com

O TNS OBOP i TNS Pentor

Korzenie TNS OBOP sięgają 1958 r., kiedy to powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej. W 1998 r. OBOP włączony został w struktury międzynarodowej grupy badawczej TNS. TNS OBOP, pozostając liderem w dziedzinie badań społecznych, oferuje szeroki wachlarz usług badawczych w zakresie badań konsumenckich.

TNS Pentor od początku działalności w 1991 r. związany był z międzynarodową korporacją badawczą Research International, a od marca 2010 – po fuzji firm Research International i TNS – stał się integralną częścią TNS. Dzięki temu firma oferuje klientom międzynarodowe rozwiązania badawcze oraz doświadczenie z innych rynków, zdobyte podczas realizacji projektów w różnych krajach