Kolejny projekt K2 dla PKO Banku Polskiego

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z PKO Bankiem Polskim, przygotowała stronę
http://iko.pkobp.pl/ promującą nowy, rewolucyjny na rynku system płatności mobilnych IKO.
Powstał serwis lekki, nowoczesny, inspirowany aplikacjami mobilnymi. Strona spełnia założenia informacyjne i promocyjne, prezentując wyczerpujący materiał dotyczący nowego systemu płatności oraz materiały edukacyjne i aktualności o usługach.

W ramach realizacji agencja K2 wyprodukowała i wdrożyła trzy wersje serwisu, przygotowane według najnowszych standardów technologicznych i działające pod większością urządzeń mobilnych dostępnych na rynku. Po wejściu na http://iko.pkobp.pl/ użytkownik jest automatycznie rozpoznawany i delegowany do odpowiedniej dla jego urządzenia strony (mobile, tablet, pc). Skuteczność wdrożenia serwisów wynika z posiadanej przez Bank, a wdrożonej rok temu przez K2, technologii informatycznej, która stanowi solidną podstawę dla kolejnych rozwiązań.

Projekt został zrealizowany w ramach stałej współpracy K2 z PKO Bankiem Polskim, która trwa od 2011 roku. W tym czasie firmy wspólnie zrealizowały następujące projekty: portal www.pkobp.pl, system transakcyjny SKO https://sko.pkobp.pl/ oraz serwis PKO OFE https://www.pkopte.pl/ofe/.

*******
K2 (www.k2.pl) jest największą agencją interaktywną w Polsce. Tworzy kampanie, które angażują we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie Internet, Mobile czy Social to nie dodatek, a serce działań marketingowych.
Od 15 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, wśród których są takie marki, jak: Coca-Cola, Grupa PZU, Heineken, IKEA, L’Oréal, MTV, Play, czy Volvo.
W 2012 r. K2 została wyróżniona przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska tytułem „Agencji Roku”.